ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چه کنیم تا خانه‌مان سریع‌تر فروش برود؟

0

در این گزارش با راهکارهای کاربردی فروش سریع خانه آشنا می‌شوید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، روند فروش خانه گاهی ممکن است بیشتر از زمانی که پیش بینی کرده ایم طول بکشد، اما نگران نباشید برای این مشکل راهکار‌هایی وجود دارد که در این مطلب برایتان بازگو خواهیم کرد.

فروش سریع خانه با روش‌های کاربردی

۱- خانه شما شاید برای خودتان بسیار خاص باشد و یا وابستگی روحی به آن داشته باشید، اما باید این حقیقت را بپذیرید که خریداران مانند شما به آن نگاه نمی‌کنند، بنابراین برای موفقیت در فروش آن، باید وابستگی احساسی خود را رها کرده و خانه را به عنوان یک کالا در نظر بگیرید، شاید باور تاثیر این موضوع برایتان سخت باشد، اما در عمل اثر آن را به چشم خواهید دید. یقین داشته باشید تا زمانی که شما از اعماق وجود راضی به فروش خانه نباشید تعامل لازم برای این کار را با خریدار به خرج نمی‌دهید و به کلام ساده معامله صورت نمی‌گیرد.

۲- هیچگاه نقش رنگ‌ها را در فروش خانه دست کم نگیرید، ملکی با رنگ‌های پرطرفدار و همه پسند بسیار راحت‌تر به فروش می‌رود تا رنگ‌هایی که با سلیقه‌های خاص تطابق دارد. میزان رضایت خریدار هنگام بازدید منزل از نگاه او مشخص خواهد، کمی دقت کافی است تا موج انتقاد در چشمان او متوجه شوید.

رنگ کردن خانه

۳- ترجیحا از قرار دادن وسایلی، چون تابلو عکس‌های شخصی و خانوادگی در محیط خانه خودداری کنید. خریداران دوست دارند در ذهن خود دکوراسیون شخصی خودشان را در خانه شما متصور شوند تا ببینند که این ملک به دلشان می‌نشیند یا نه در حالی که عکس‌های شخصی شما این تصویر سازی ذهنی را برای آن‌ها سخت می‌کند.

قاب عکس رومیزی

۴-قبل ورود خریداران به خانه، محیط را حتی الامکان خلوت کنید تا فضا بازتر و مساحت بیشتر از آنچه هست به نظر برسد. تمامی وسایل اضافی را از جلوی چشم بردارید و اگر این کار برای شما سخت است توصیه می‌کنیم یک خدمتکار برای چند ساعت استخدام کنید یقینا از هزینه اش پشیمان نخواهید شد، زیرا تاثیر آن در روند فروش خانه ارزشش را دارد.

دکوراسیون خانه

۵- جادوی نور‌ها در خانه چشمان خریداران را مسحور می‌کند، کمتر کسی پیدا می‌شود که از خانه‌های تاریک خوشش بیاید، پس خیلی فوری برای تعویض لامپ‌ها و گردگیری چراغ و لوستر‌های خانه دست به کار شوید تا مشتری هنگام ورود به ملک حس وارد شدن به تالاری نورانی را داشته باشد که دل کندن از آن بسیار مشکل است.

تنظیم نور خانه

۶- در تغییر و تحولات زیاده روی نکنید، به عنوان مثل سعی شما بر این باشد که تا بروزرسانی خانه را به تغییر لوازم آشپزخانه، حال یا کمد حمام محدود کنید نه به تخریب یک دیوار یا ساخت تیغه‌ای وسط سالن پذیرائی!

خراب کردن دیوار

و در آخر اینکه میزان هزینه‌ای که برای تغییر ظاهر خانه می‌کنید بهتر است با منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید تطابق داشته باشد، زیرا شاید مشتری به دنبال خانه‌ای ساده در محله‌ای معمولی باشد و شما با هزینه‌های بالا به دنبال فروش ملک خود با قیمت نجومی به چنین مشتری باشید و اینجاست که تمام معادلات به هم می‌ریزد.

امیدواریم با به کارگیری این نکات روند فروش خانه شما سرعت بگیرد و هرچه سریع‌تر  معامله‌ای رضایت‌بخش را تجربه‌ کنید.

فروش خانه و ملک

منبع : https://www.yjc.news/fa/news/7887321

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار