ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

درخواست سراسری بازنشستگان از رئیس مجلس برای برداشتن موانع تصویب لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان:

0

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سه صندوق کشوری، لشکری و تامین اجتماعی، در یک درخواست مشترک و سراسری پیگیری اجرای تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ بازنشستگان و مستمری‌بگیران سه صندوق کشوری، لشکری و تامین اجتماعی، با توجه به مخالفت‌ها و موانعی که در راه تصویب لایحه سراسری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های کشوری، لشکری و تامین اجتماعی به وجود آمده، در یک درخواست مشترک که در قالب یک «کارزار» تهیه شده، از  رئیس مجلس خواستند که موانع پیش روی تصویب این لایحه را بردارد.

این بازنشستگان و مستمری‌بگیران با اشاره به تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰، تاخیر و تعلل مجلس را یادآور شدند و از «محمدباقر قالیباف» خواستند که تسریع در تصویب این لایحه را در مجلس جا بی‌‌اندازد.

اعلام وصول و تصویب لایحه دوفوریتی دائمی کردن همسان‌سازی در مجلس شورای اسلامی از چندی پیش به خواست مشترک بازنشستگان تبدیل شده است اما به تازگی گروهی از نمایندگان مجلس برای از دور خارج کردن بررسی این لایحه اقدام کرده‌‌اند.

نمایندگان مخالف استدلال می‌کنند که بار مالی این طرح بدون پیش‌بینی منابع کافی به دولت سیزدهم تحمیل می‌شود؛ در حالی که دولت دوازدهم نباید برای تصویب آن دست دست می‌کرد و کار را به روزهای آخر می‌کشید.

این در حالی است که پیش از این، مهدی عیسی زاده از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده میاندواب، اعلام کرده بود که بار مالی تصویب این لایحه پیش‌بینی شده است و مجلس همچنان پیگیر تصویب آن است.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار