ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار بازنشسته با متوسط سن ۷۷ سال:

0

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی؛

۴۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی در ۶ مرحله وام دریافت می‌کنند/ ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار بازنشسته با متوسط سن ۷۷ سال.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، گفت: ۴۰۰ هزار بازنشسته در ۶ مرحله تا پایان سال وام دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در خصوص سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: چند روزی است که سامانه باز شده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر برای دریافت وام ثبت نام کرده‌اند. مشکلاتی مانند بدهی بانکی برخی از بازنشستگان و همخوانی نداشتن اطلاعات فردی تعدادی از بازنشستگان و همچنین مشکل دار بودن شماره تلفنی که قرار بود برای آن‌ها از سوی بانک پیامک شود و… وجود داشت که به همین دلیل چند روزی ثبت نام‌ها دیرتر از زمان گفته شده آغاز شد. پس از ثبت نام و ارائه مدارک به بانک، بانک عامل مکلف شد از یکم تا سوم هر ماه مبلغ ۷ میلیون تومان وام بازنشستگان را به حساب آن‌ها واریز کند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه تا پایان سال، وام در ۶ مرحله ثبت نام و به آن‌ها پرداخت می‌شود، در ادامه به مهر، گفت: به طور متوسط هر یک ماه تا ۴۰ روز هر مرحله اجرا می‌شود و تا پایان سال ۱۴۰۰.۴۰۰ هزار بازنشسته با اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان وام ۷ میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد. بازنشستگانی که تاکنون وام نگرفته‌اند. همچنین آن‌هایی که بدهی بانکی نداشته باشند در اولویت دریافت وام هستند. به صورت مستمر هم ثبت نام‌ها انجام می‌شود و هم مشکلات فنی که در حین ثبت نام ایجاد خواهد شد حل و فصل شود. بازنشستگان و مستمری بگیران حتماً به پیامکی که از سوی بانک عامل به آن‌ها ارسال می‌شود توجه داشته باشند. این پیام را برای تأیید درخواست و صحت اطلاعات‌شان همراه داشته باشند تا روال کار انجام شود.

جهانی از افزایش سن دریافت تسهیلات بازنشستگان خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده و موافقت بانک عامل، سن دریافت وام بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۷۰ به ۷۷ سال افزایش یافت و این شرایط سنی، نگاه بانکی بوده و ربطی به سازمان تأمین اجتماعی ندارد.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار