ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

وضع نامناسب جاده در شهر صنعتی رشت:

0

رانندگان در شهر صنعتی رشت به علت استاندارد نبودن روکش آسفالت جاده گلایه‌مند هستند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  آسفالت خیابان‌ها و جاده‌ها اگر به خوبی صورت گرفته باشد، جذابیت خاصی به خیابان‌ها و مغازه‌ها می‌بخشد. به همین جهت استاندارد بودن آن می‌تواند تاثیر چشمگیری بر روند فعالیت شهروندان ایجاد کند.

همچنین استاندارد بودن روکش آسفالت علاوه بر اینکه سلامت رانندگان را تضمین می‌کند، می‌تواند خطر تصادفات و آمار مرگ و میر را تا حد زیادی کاهش دهد.

اما متاسفانه وضعیت جاده در شهر صنعتی رشت نامناسب بوده و چاله و دست انداز آن برای رانندگان مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

متن پیام شهروندخبرنگار

درخواست رسیدگی به وضعیت جاده ارتباطی شهر صنعتی رشت
سلام وقت بخیر، جاده ارتباطی شهر صنعتی رشت در امتداد کانال شهر صنعتی در تملک اداره آب منطقه‌ای گیلان است و به اداره راه و ترابری محول نشده است. به اوضاع این جاده رسیدگی نمی‌شود و پر از چاله و دست انداز شده است لطفا در سال حمایت از تولید از این جاده گزارش تهیه و‌پخش کنید.

منبع : https://www.yjc.news/fa/news/7810351

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار