ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

معیشت بازنشستگان، دغدغه مسوولان سازمان تامین‌اجتماعی است:

0

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در نشست رویای تامین‌اجتماعی فراگیر:

معیشت بازنشستگان، دغدغه مسوولان سازمان تامین‌اجتماعی است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران تاکید کرد: معیشت بازنشستگان دغدغه مسئولان سازمان تامین‌اجتماعی است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران نیز  نشست تامین‌اجتماعی فراگیر با موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از رویا تا واقعیت، با بیان اینکه معیشت دغدغه همگان است گفت: بحث ارتقای معیشت در سازمان تامین اجتماعی از یک سال و نیم گذشته پیگیری و با متناسب سازی حقوق در دو مرحله تا حدودی محقق شده است.
علی دهقان کیا، افزود: عدم اجرای قوانین یکی از موانع موجود پیش روی عدم ارتقای معیشت و حل مشکلات در این حوزه است که از جمله آنها می توان به عدم اجرای صحیح ماده ۴۱ قانون کار در چند دهه گذشته  اشاره کرد.
دهقان کیا همچنین با اشاره به ۲۶ قانون مترتب بر تامین اجتماعی از سوی ادوار گذشته مجلس که بار مالی ۴۲۰۰ میلیارد تومانی در هرماه به دوش تامین اجتماعی گذاشته است گفت: تعهد جاری دولت به تامین اجتماعی ماهانه ۴۲۰۰ میلیارد تومان است که دولت آن را پرداخت نکرده است. دولت بدهی های سنگینی به تامین اجتماعی دارد. تامین اجتماعی ظرف سال گذشته و امسال توانست بخشی از دیون را دریافت کند، این در حالی است که اگر قوانین به درستی اجرا شود مشکلات تامین اجتماعی حل خواهند شد.

منبع : http://atiyeonline.ir/news/19489

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار