ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پایدارسازی منابع متناسب‌سازی؛ مبحث مهم تامین‌اجتماعی در سال‌های آینده:

0

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی در سلسله نشست‌های رویای تامین‌اجتماعی فراگیر مطرح کرد؛

پایدارسازی منابع متناسب‌سازی؛ مبحث مهم تامین‌اجتماعی در سال‌های آینده.

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی در سلسله نشست‌های رویای تامین‌اجتماعی فراگیر از پایدارسازی منابع متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی به عنوان یکی از مباحث مهم این سازمان در سال‌های آتی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، محمدعلی همتی در سلسله نشست های رویای تامین اجتماعی فراگیر که با موضوع «متناسب سازی حقوق مستمری بگیران، از رویا تا واقعیت» برگزار شد، با اشاره به فضایی که در سازمان تامین اجتماعی در این مدت برای پیگیری متناسب سازی شکل گرفته است گفت: بیشترین استفاده و بهره را از شرکای اجتماعی بردیم و این کار با کمترین مشکل و در حجم وسیعی انجام شد و ماهانه ۱۷ هزارمیلیارد تومان بابت مستمری می پردازیم.

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ماهانه ۱۷ هزارمیلیارد تومان بابت مستمری می پردازیم گفت: پایدار سازی منابع متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی یکی از مباحث مهم ما در سال های آتی خواهد بود و همچنین مشارکت و همفکری شرکای اجتماعی و خردجمعی که شکل گرفت بسیار مهم و مبارک بود و باید سر منشاء اقدامات دیگر باشد.

وی با تاکید بر اینکه پایدارسازی منابع متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی یکی از مباحث مهم ما در سال های آتی خواهد بود اظهار کرد: راه حل های مختلفی برای این امر مطرح شده است که اصلاحات پارامتریک از جمله آنهاست. در دنیا وقتی سن امید به زندگی افزایش می یابد سن بازنشستگی هم بالا می رود اما ما در ایران خلاف جهت حرکت کرده ایم و سن بازنشستگی کاهش یافته و به ۵۲ سال رسیده است.

همتی تاکید کرد: اگر مطالبات جاری‌مان از دولت را وصول کنیم این مسیر را به سمت درستی پیش می بریم.

منبع : http://atiyeonline.ir/news/19483

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار