ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

برخی از وعده‌های انتخاباتی نامزدها، غیر قابل اجرا و تورم زاست:

0

رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با ایرنا؛

برخی از وعده‌های انتخاباتی نامزدها، غیر قابل اجرا و تورم زاست.

تهران- ایرنا- رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: وعده‌های اقتصادی که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به مردم می‌دهند در واقعیت، قابلیت اجرایی شدن ندارند و حتی در صورت اجرا باعث افزایش نقدینگی و رشد تورم خواهند شد.

«جمشید نفر» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری دوره سیزدهم، اظهار داشت: با این افرادی که تمام اقدامات انجام شده تا امروز را زیر سوال می برند باید اخطار جدی داده شود و در صورت لزوم، افرادی که آمارها را به غلط ارائه می دهند از رقابت حذف شوند.

وی افزود: فردی که قرار است منتخب مردم شود باید حقیقت را دیده باشد و بتواند آن را به مردم نشان دهد نه اینکه با سیاه نمایی وعده‌هایی بدهد که عملیاتی نخواهند شد.

رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران با اشاره به وعده هایی در زمینه افزایش یارانه ها، خاطرنشان کرد: افزایش میزان پرداخت پول نقد به مردم منجر به افزایش نقدینگی می شود و قطعا تورم غیرقابل کنترلی را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: پرداخت یارانه به مبلغ ۴۵ هزار تومان در ابتدای اجرای این طرح می توانست بخشی از مایحتاج یک خانوار را تامین کند اما به دلیل افزایش میزان نقدینگی و تورم طی این سال ها در حال حاضر، رقم پرداختی کمکی به معیشت مردم نمی کند.

نفر تصریح کرد: این وعده‌های نادرست نشان می دهد نامزدها دیدگاه اقتصادی صحیحی ندارند و تلاش دارند با شعار و ادعای غیرحقیقی قصد اخذ رای مردم را دارند که برای کشوری مانند ایران مناسب نیست.

وی با اشاره به مقطع حساس کنونی و همزمانی با مذاکرات احیای برجام، اظهار داشت: در این دوره که چشم جهانیان به ایران دوخته شده است هر فرد، گروه دیگر را متهم به ایجاد مشکلات می کند در حالی که این شرایط حاصل عملکرد جمعی است و همه در آن سهیم هستند.

رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه نامزدها پیش از وعده دادن باید عمق مشکلات کشور را درک کنند، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس،  قدرت های جهانی مانند فرانسه، آلمان و آمریکا از عراق حمایت می کردند، اما پیوند محکم مردم و حاکمیت منجر به پیروزی شد اما امروز این نزاع های داخلی مردم را با مشکلاتی فراوانی مواجه کرده است.

به گفته نفر، تمام کسانی که قصد دارند از این آب گل آلود ماهی بگیرند شرایطی را فراهم می کنند تا دشمنان کشور از موقعیت سواستفاده کنند.

به گزارش ایرنا، نخستین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز شنبه (۱۵خردادماه) با موضوع اقتصادی و طرح برنامه های نامزدها برگزار و اطلاعات و آماری از سوی برخی نامزدها اعلام شد که اغلب این آمار در نقد عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود و دومین مناظره روز سه شنبه (۱۸ خردادماه) با موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از شبکه اول سیما به صورت زنده پخش شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

منبع : https://www.irna.ir/news/84359919

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار