ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

امکان تضمین اصل سرمایه و سود سهامداران فراهم شد:

0

برای نخستین بار در بازار سرمایه؛

امکان تضمین اصل سرمایه و سود سهامداران فراهم شد/ ۷۰ درصد سرمایه سهامداران خرد در چند ماه از بین رفت.

امکان تضمین یک، سه و پنج ساله اصل سرمایه و سود سهامداران در بازار سرمایه فراهم شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز طرح اتحاد بورس و صنعت بیمه با امکان تضمین یک، سه و پنج ساله اصل سرمایه و سود سهامداران رونمایی شد.

علیرضا هادی، از مدیران صنعت با بیان اینکه این طرح گام جدیدی برای جذب مشتریان در بازار بیمه های زندگی است، گفت: تا به حال اکثر مشتریان بخشی از بیمه را مشاهده کردند که برای بعد از دوران حیات برنامه ریزی شده بود که جایگاه خاصی و استفاده های مطلوبی برای بیمه گذاران دارد اما ما از ابتدا به بیمه هایی که جنبه پس اندازی و سرمایه گذاری داشت، ورود کرد و در ۱۰ ماه فعالیت با استقبال جامعه مشتریان روبرو شد.

وی افزود: این نوع بیمه دارای تقاضای خوبی است چراکه نیاز به پس انداز در جامعه و نگرانی از تغییر بازدهیبازارهای مالی احساس می شود. طبق مقررات بیمه مرکزی، شرکت های بیمه متولی جمع آوری پس اندازها و وجوه خرد مکلف هستند به گونه ای سرمایه گذاری کنند که ضمن حفظ ارزش اصلی منابع مشتریان به عنوان حق بیمه از مشارکت در منابع حاصل از سرمایه گذاری ها هم برخوردار کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین یکی از شرکت‌های سبدگردانی با همکاری برخی از شرکت‌های بیمه این فرصت را فراهم آورده که به واسطه فعالین بازار سرمایه این محصول پس اندازی معرفی شود تا با استفاده از شرایط بیمه و پس اندازی بیمه نامه بتوانند به تامین مالی مورد نیاز در آینده چه به شکل ثابت و به زودی به شکل مستمری برخوردار شوند و علاوه بر اینکه تضمین سود به واسطه نرخ بهره تعیین شده از مشارکت در منافع این طرح در دوره های زمانی کوتاه برخوردار شوند.

هادی با بیان اینکه از سال گذشته اقدامی را در جهت حفظ حقوق مشتریان آغاز کردیم، گفت: این اقدام، گزارشگری های مستمر سه ماهه ناشی از  عملیات سرمایه گذاری در بازار بیمه به مشتریان و اعمال در بازدهی ذخایر در مدت شش ماه یک بار بود که در پایان سال ۹۹ بازدهی سرمایه گذاری ۵۴.۷ درصدی در ذخایر ریاضی مشتریان اعمال شد. امید می رود این طرح با همکاری بازار بیمه و فعالان بازار سرمایه مفید واقع شود.

همچنین احمد اتحادپور، فعال بازار سرمایه و مدیرعامل یکی از شرکت‌های سبدگردان گفت: هدف از راه اندازی این طرح این بود که ریسک مشتریان را پوشش داد. دغدغه اصلی سهامداران در روند صعودی شاخص ورود به این بازار و کسب سود بود و در دوره اصلاح و ریزش ها بتوانند سپر بیمه ای برای دارایی ها داشته باشند.

وی افزود: در نیمه دوم سال ۹۹ و سال جاری ۷۰ تا ۸۰ درصد سرمایه سهامداران غیر حرفه‌ای و ۲۰ تا ۳۰ درصد سرمایه فعالان حرفه‌ای در بورس از دست رفت . با رونمایی این طرح منابع افراد در بازار بیمه می شود تا هم از نوسان سهام منتفع شوند و در صورت کاهشی شدن بازار، زیانی متوجه آنها نشود. برنامه توسعه این طرح در سایر بازارها در آینده در دستور کار است.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار