ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

امیدواریم در احکام اردیبهشت همه افزایش‌ها در پایه مستمری قرار بگیرد:

0

حرف‌های بازنشستگان کردستانی؛

بنری برای تشکر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی/ امیدواریم در احکام اردیبهشت همه افزایش‌ها در پایه مستمری قرار بگیرد.

بازنشستگان کردستانی با اعلام تشکر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، خواستار صدور سریع‌تر احکام حقوقی اردیبهشت ماه شدند.

جمعی از بازنشستگان مریوان در استان کردستان در تماس با خبرنگار ایلنا، از افزایش مناسب مستمری‌ها ابراز رضایت کردند و گفتند: خوشنودیم که ماه‌ها تلاش و مطالبه‌گری بازنشستگان سراسر کشور نتیجه داد و با افزایش عادلانه مستمری‌ها و اجرای متناسب سازی، دریافتی بازنشستگان کارگری به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

آن‌ها اعلام کردند: کانون بازنشستگان مریوان با نصب یک بنر مقابل اداره تامین اجتماعی، تشکر خود از جناب سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را ابراز کرده است.

این بازنشستگان در عین حال اعلام کردند: در انتظار صدور و ابلاغ احکام حقوقی اردیبهشت ماه هستیم. امیدواریم ظرف یکی دو روز، این احکام صادرشود. در ضمن امید داریم همانطور که وعده داده‌اند در احکام اردیبهشت، همه افزایش‌های صورت گرفته ذیل پایه مستمری قرار بگیرد و از این به بعد، جزو لاینفک مستمری‌ها باشد تا مشکلی که در فروردین امسال پیش آمد، دیگر پیشامد نکند.

آن‌ها افزودند: پیش از این نیز اعلام شده بود فقط برای اینکه بازنشستگان بدانند افزایش هر مولفه چقدر بوده، مولفه‌ها را جدا از مستمری زده بودند و قاعدتا این مشکل باید در اردیبهشت حل شود.

این بازنشستگان در پایان از همه افراد، تشکل‌ها و رسانه‌هایی که آن‌ها را در پیگیری مطالبات یاری رساندند، تشکر کردند و گفتند: این دستاوردها ساده به دست نیامده است.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار