ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همانند کشوری و لشکری باید در اولویت باشد:

0

صادقی خطاب به نوبخت:

دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همانند کشوری و لشکری باید در اولویت باشد/ هنر نیست که از محل منابع خود به دستور دولت کاری انجام دهیم.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: «دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز همانند بازنشستگان کشوری و لشکری باید در اولویت باشد.»

به گزارش ایلنا به نقل از سایت دسترنج، روز گذشته (۱۸ اردیبهشت ماه) جلسه‌ای با حضور با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونان وی و همچنین مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون وی آقای عادل دهدشتی به اتفاق اعضای هیئت رئیسه کانون عالی کارگران بازنشسته کشور و حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در خصوص دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق مستمری بگیران بصورت ارائه لایحه به مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

در ابتدا حاضران در جلسه به بیان پیشنهادات خود پیرامون دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پرداختند.

در ادامه حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری ضمن اشاره به اینکه هر تصمیمی که منتج به دائمی شدن متناسب‌سازی برای صندوق های کشوری و لشکری شود همانند آن باید مشمول بازنشستگان تأمین اجتماعی شود، خطاب به آقای نوبخت گفت: دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز همانند بازنشستگان کشوری و لشکری باید در اولویت باشد. دولت‌های بعد از انقلاب از جمله دولت شما هیچگاه سهم سازمان تأمین اجتماعی را در بودجه جاری کشور لحاظ نکرد. این درحالیست که سهم سازمان برای سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۷ هزار میلیارد برآورد شده است که اگر دولت همین را در ردیف بودجه جاری سالانه کشور می‌دید، طی هشت سال گذشته تأمین اجتماعی امروز مستغنی بود. البته لازم به ذکر است علاوه بر تعریف سهم هرساله سازمان در بودجه کشور، بدهی دولت به سازمان می‌بایست در قالب رد دیون همانند ۸۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به این صندوق پرداخت شود.

صادقی در پایان خطاب به آقای نوبخت افزود: بهتر است همانطور که برای اجرایی کردن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشکری از محل درآمدهای عمومی استفاده می‌کنید، از همان منابع عمومی نیز به سازمان تأمین اجتماعی برای پیاده کردن طرح متناسب‌سازی پرداخت کنید. این هنر نیست که از محل منابع خودمان به دستور دولت کاری انجام دهیم؛ دولت اگر صادق است از همان منابعی که متناسب‌سازی برای هر دو صندوق متعلق به کارکنان کشوری و لشکری پیاده و اجرا می‌کند، برای تأمین اجتماعی نیز مدنظر قرار دهد تا ما راحت بتوانیم بدون هیچگونه نگرانی هر سال کار متناسب‌سازی را برای بازنشستگان، از کارافتادگان، بازماندگان و مستمری بگیران تحت پوشش تأمین اجتماعی پیش ببریم.

در پایان مقرر شد کانونعالی، کانون‌های بازنشستگی و اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری پیشنهادات خود را در قالب طرحی به آقای نوبخت ارائه دهند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار