ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جبران زیان مردم در بورس را پیگیری می‌کنیم:

0

عضو هیات رییسه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا؛

خواستار برقراری خط اعتباری بانک مرکزی در بازار سرمایه هستیم/جبران زیان مردم در بورس را پیگیری می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس بر تخصیص یک خط اعتباری از سوی دولت از محل بانک مرکزی برای بهبود وضعیت بازار بورس و سرمایه تأکید کرد.

 علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به نامه چند ده فعال بازار سرمایه به سران قوا برای بهبود وضعیت بازار و راهکاری خروج از این شرایط اظهار داشت: با توجه به شرایطی که بر بازار سرمایه حاکم شده، ضرورت دارد که دولت برای بهبود وضعیت بازار بورس یک ردیف اعتباری از محل بانک مرکزی تخصیص دهد.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار نیازمند مصوبه مجلس است، افزود: دولت برای تخصیص اعتبار جهت بهبود وضعیت بازار بورس لایحه بدهد و طبیعی است که مجلس هرگونه همکاری برای این موضوع را با دولت خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما پیگیر حقوق مردم در حوزه‌های مختلف هستیم و با جدیت پیگیر حقوق سهامداران خرد در بورس هستیم و خواهیم بود. چنانچه دولت برای تخصیص اعتبار به منظور بهبود وضعیت این بازار به مجلس لایحه ندهد ما خودمان در مجلس طرحی را برای رفع این مشکل تدوین خواهیم کرد.

سلیمی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مهم نمایندگان، موضوع مشکلات سهامداران است، گفت: در نشست اخیر هیئت رئیسه این تصمیم اتخاذ شده که نظرات و پیشنهادات درباره وضعیت بازار بورس و سهام داران خرد در این بازار طی چند روز جمع آوری شود و برای طرح در شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ارائه و در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: حدود ۸ ماه است که شاخص بورس روند کاهشی را دارد و سهامداران خرد در این بازار ضرر و زیان‌های زیادی را متحمل شده‌اند و ضروری است تا برای بهبود وضعیت این بازار اقدام مقتضی صورت گیرد و ما در مجلس به طور جد پیگیر این موضوع هستیم.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار