ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان تامین اجتماعی در سایر سطوح مشمول افزایش حقوق خواهند شد:

0

به گزارش رکنا، فروردین ماه تمام شد اما بازنشستگان و مستمری بگیران حقوق شان را دریافت نکردند. ظاهراً برخلاف صحبت های آقای وزیر و رئیس سازمان تامین اجتماعی، افزایش ۱۳۰ الی ۱۳۴ درصدی حقوق مستمری بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی محقق نشده و قرار بوده تا فروردین امسال این اتفاق محقق شود.

محسن ریاضی، رئیس تامین اجتماعی استان اصفهان ضمن تکذیب این موضوع ابراز داشت: سازمان تامین اجتماعی در مورد افزایش حقوق هایی که قول داده بود، به قولش عمل کرد و برای اولین بار در فروردین ماه، بازنشستگان توانستند افزایش های سالانه و همسان سازی های انجام شده را دریافت کنند. تنها مشکلی که وجود داشت مربوط به بازنشستگانی بود که بالاتر از حداقل دستمزد می گرفتند که این موضوع نیز به دلیل مشکلات نرم افزاری که به وجود آمده بود این افزایش ها به شکلی که دلخواه عزیزان بود، انجام نشد و سازمان تامین اجتماعی قول داد که در ۱۰ اردیبهشت ماه برای اصلاح مستمری سایر سطوح اقدام خواهد شد.

ریاضی ادامه داد: علاوه بر افزایش حقوق سال ۱۴۰۰، همسان سازی مرحله دوم را برای سایر سطوح در اردیبهشت ماه خواهیم داشت که بیشترین مشکل ما هم در این حوزه است، در غیر این صورت برای حداقل حقوق بگیران همان ۱۳۰ درصدی که تعیین شده بود انجام و به حساب آن ها واریز شد. پس برای سایر سطوح در اردیبهشت ماه افزایش حقوق خواهیم داشت.

منبع : https://www.rokna.net

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار