ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

روند حمایت‌های دارویی از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی:

0

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

روند حمایت‌های دارویی از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در ارتباط با نحوه پوشش داروها برای بیمه‌شدگان و همچنین خدمات درمانی که ارائه می‌شود، نکاتی را متذکر شد.

مصطفی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پوشش دارویی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی، گفت: در مورد داروها تابع تصمیمات وزارت بهداشت هستیم و هرچه در فهرست دارویی کشور و در مصوبات شورای عالی بیمه که دبیرخانه آن وزارت بهداشت است، آمده در مورد بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی نیز صدق می‌کند.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا برای بیماری‌های سخت و خاص با شرایطی که بیماران رجیستر شوند هزینه سهم بیمه‌شدگان و به خصوص بازنشستگان را به شدت کاهش دهیم و جاهایی هم صد درصد هزینه را پرداخت کنیم تا هزینه برای آنها کاملاً رایگان شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: این برنامه در اواخر فروردین یا در نهایت اواسط اردیبهشت ۱۴۰۰ عملیاتی می‌شود.

سالاری در مورد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک نیز گفت: تاکنون بیش از ۹۵ درصد در بخش خصوصی و مؤسسه‌های طرف قرارداد به سیستم الکترونیک متصل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک باعث می‌شود بخشی از هزینه‌های درمان از دوش مردم برداشته شود، افزود: همچنین با اجرای این طرح امکان کنترل و جلوگیری از هدر رفت منابع حوزه درمان فراهم می‌شود و سعی می‌کنیم با مدیریت منابع امکانات درمانی بهتری برای بیمه‌شدگان ایجاد کنیم.

به گفته سالاری، نسخه نویسی الکترونیک به طور مداوم پیگیری و رصد می‌شود.

منبع : https://www.mehrnews.com/news/5191508

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار