ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

احتمال اجرای دور جدید متناسب سازی:

0

حسن صادقی:

تصویب ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین اجتماعی در کمیسیون تلفیق / امیدواریم این اعتبار در صحن علنی به تصویب برسد/ احتمال اجرای دور جدید متناسب سازی.

حسن صادقی از تصویب ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سازمان و انتظار برای تصویب نهایی در صحن علنی خبر داد.

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در گفتگو با خبرنگار ایلنا از تصویب ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار مخصوص تامین اجتماعی در کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد.

وی گفت: اعتبار بند (و) تبصره ۲ لایحه بودجه، ۹۰ هزار میلیارد تومان بود که در رفت و برگشت میان مجلس و دولت به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت. درخواست ما این بود که ۹۰ هزار میلیارد تومان از اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی بند (و) به تامین اجتماعی اختصاص یابد که خوشبختانه بعد از رفت و برگشت های بسیار و بالا و پایین کردن ها، این مساله در کمیسیون تلفیق قطعی شد و نمایندگان کمیسیون تلفیق مصوب کردند که  ۹۰ هزار میلیارد تومان از اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی بند (و) به سازمان اختصاص یابد.

صادقی افزود: نگرانی ما بابت صحن علنی مجلس و مطرح شدن این مصوبه در صحن است. کمیسیون های دیگر از جمله کمیسیون آموزش و پرورش و کمیسیون امنیت، ظاهراً به تکاپو افتاده اند که اعتبار سازمان را کاهش دهند.

وی گفت:  هشدار می دهیم هرنوع کاهش اعتبار تامین اجتماعی، عواقب منفی خواهد داشت. اگر می خواهند بازنشستگان معترض نباشند و هر روز به کف خیابان نیایند، مصوبه کمیسیون تلفیق را عیناً در صحن علنی مجلس تصویب کنند  . دغدغه ما این است که این مصوبه و اعتبار ۹۰ هزار میلیارد تومانی، دچار کاهش و نقصان نشود و عیناً در صحن مجلس به تصویب برسد.

به گفته صادقی، در مصوبه کمیسیون تلفیق، بودجه بند (و) کاملاً آنالیز و تفکیک شده و ۹۰ هزار میلیارد تومان به سازمان اختصاص داده اند تا تامین اجتماعی بتواند با آن، متناسب سازی حقوق بازنشستگان را با منابع پایدار اجرایی کنند.

صادقی بازهم تاکید می کند: دغدغه اصلی ما صحن علنی مجلس است و امیدواریم نمایندگان با رای سازنده خود کاری کنند که امید کارگران و بازنشستگان ناامید نشود. اگر این اعتبار به تصویب برسد و دور جدید متناسب سازی کلید بخورد، فاصله عمیق میان دریافتی بازنشستگان کارگری و بازنشستگان کشوری و لشگری برداشته خواهد شد. لذا نمایندگان در صحن علنی نباید هیچ دخل و تصرفی در مصوبه کمیسیون تلفیق به عمل بیاورند.

این فعال حقوق صنفی بازنشستگان در ادامه به احتمال اجرای دور جدید متناسب سازی اشاره کرد و گفت:در صورت تصویب این اعتبار، مقدمات دور جدید متناسب سازی قبل از پایان سال کلید خواهد خورد. با تصویب این اعتبار در صحن و تایید شورای نگهبان، دست تامین اجتماعی برای بهبود معاش بازنشستگان باز خواهد شد و امیدواریم متناسب سازی به همراه افزایش خوب و عادلانه حقوق در ۱۴۰۰، موجب بهبود معاش بازنشستگان کارگری شود و بازنشستگان دیگر مجبور نباشند برای پیگیری حقوق خود هر روز به کف خیابان بیایند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار