ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا شود:

0

نماینده ایلام:

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا شود.

ایلام – ایرنا – نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خواستار همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و اجرای فوق العاده مناطق جنگی برای آنها شد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر بسطامی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: با توجه به تورم و هزینه های بالای زندگی نیاز است حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کشور همسان سازی شود و مشکلات و دغدغه های اصلی آنها برطرف شود.

وی همچنین خواستار اجرای فوق‌العاده مناطق مرزی برای بازنشستگانی که سال ها در استان های مرزی مشغول فعالیت هستند، شد.

وی اضافه کرد: اشتغال، تامین اجتماعی و تولید مهمترین مبحث بودجه ۱۴۰۰ است که در مجلس مطرح می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه دولت محدودیت قانونی در امر  سرمایه گذاری دارد باید نهادهای حاکمیتی، بنیادها و سازمان ها مجاب به سرمایه گذاری در استان شوند.

بسطامی افزود: هلدینگ های زیرمجموعه تامین اجتماعی باید برای سرمایه گذاری در این استان که ظرفیت گردشگری، آب و خاک و کشاورزی و نفت و گاز دارد، اقدام کنند.

وی یادآور شد: بودجه دولت در حوزه تامین اجتماعی از ۹۰ هزار میلیارد تومان به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که این بودجه بر مدار ۶۰ درصد به تامین اجتماعی تخصیص می یابد و باید همسان سازی حقوق بازنشستگان در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت پایگاه های درمانی در استان متناسب با شاخص هایی که برای درمانگاه در کشور تعریف شده است، باید مورد توجه قرار گیرد.

بسطامی یادآور شد: بحث حقوق کارگران و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی دولت در دستور کار مجلس است و طرح نهایی آن تهیه شده است و امیدواریم دغدغه کارگران حل شود.

وی خواستار، معافیت بیمه ای برای کارگاه های زیر پنج نفر شد و افزود: کلیت طرح توانمندسازی و بخشش جرایم بیمه برای حوزه تولید دغدغه اصلی است که باید به سرانجام برسد.

منبع : https://www.irna.ir/news/84249654

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار