ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش حقوق‌ حداقل‌بگیران پاسخگوی شرایط کنونی کشور نیست:

0

صباغیان بافقی در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش حقوق‌ حداقل‌بگیران پاسخگوی شرایط کنونی کشور نیست/ افزایش حقوق کسانی که دریافتی‌های بالا دارند برای چند سال متوقف شود.

عضو کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می‌کنم نیاز است که حقوق اقشاری که دریافتی‌های بالا دارند طی چندین سال ثابت بماند تا آن‌ها که کمتر دریافت می‌کنند به یک حداقلی از تناسب و برابری با این‌ها برسند.

محمدرضا صباغیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص شکاف درآمدی موجود در جامعه و افزایش حقوق‌های سال ۱۴۰۰ گفت: به عقیده من افزایش حقوق‌ها باید به روشی باشد که فاصله طبقاتی و شکاف حقوقی موجود رفع شود. باید طی چند سال، افزایش حقوق برای کسانی که حقوق های بالا دریافت می‌کنند، متوقف شود تا کسانی که حقوق‌های پایین و حداقلی دریافت می‌کنند و در رده‌های پایین هرم حقوقی و درآمدی هستند طی فرآیند افزایش سالیانه از نظر درآمدی به این افراد برسند و شاهد یک تعادل حداقلی در بحث حقوق‌ها باشیم.

وی همچنین درباره پیشنهاد افزایش حقوق ۳۵ درصدی در سال آینده که توسط برخی نمایندگان مطرح شده، ابراز داشت: بحث افزایش حقوق ۲۵ درصدی برای کارمندان دولت در بودجه پیشنهاد شده و یا همین افزایش حقوق ۳۵ درصدی برای کارگران، این‌ها هنوز به عنوان پیشنهاد است و تصویب نشده اما در صورت تصویب بازهم پاسخگوی شرایط کنونی کشور و فاصله موجود در بحث حقوق‌های دریافتی نیست.

نماینده مردم مهریز و بافق در پایان تصریح کرد: من فکر می‌کنم نیاز است که حقوق اقشاری که دریافتی‌های بالا دارند طی چندین سال ثابت بماند تا آن‌ها که کمتر دریافت می‌کنند به یک حداقلی از تناسب و برابری با این‌ها برسند.

به گزارش ایلنا، میزان افزایش حقوق کارکنان دولت همه ساله در لایحه بودجه توسط دولت پیشنهاد و با رای نمایندگان تصویب می‌شود اما افزایش حقوق سالیانه کارگران خارج از این ساختار و در شورای عالی کار با حضور  نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت تعیین می‌شود. براساس گفته‌های رئیس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم در گفت‌وگو با ایلنا، عدد افزایش حقوق کارگران معمولا بین ۶ الی ۷ درصد بیشتر از افزایش حقوق کارکنان دولت است که باتوجه به افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان، محتمل است که شاید افزایش حقوق ۳۰ الی ۳۲ درصدی کارگران در سال ۱۴۰۰ باشیم. (اینجا بخوانید)

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار