ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مجلس به دستمزد کارگران و بازنشستگان ورود کند:

0

در دیدار اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر قزوین با نماینده مجلس مطرح شد:

مجلس به دستمزد کارگران و بازنشستگان ورود کند.

اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی قزوین با فاطمه محمدبیگی (نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی) دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگارایلنا، در ابتدای دیدار اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر قزوین با نماینده مردم قزوین در مجلس، عیدعلی کریمی (دبیر خانه کارگر قزوین) اظهار داشت: مهمترین مطالبه حال حاضر جامعه کارگری، امنیت شغلی، معیشت و درمان است با این حال جامعه کارگری انتظار دارد دولت و مجلس به فکر رونق اقتصادی باشد تا مطالبات از دست رفته کارگران و بازنشستگان به آنان بازگردد.

وی با اشاره به این موضوع مشکلات کارگران و بازنشستگان بسیار زیاد است، افزود: پیگیری‌ مشکلات کارگران و بازنشستگان از سوی نمایندگان، مدیران و مسئولان دولتی نیازمند اقدام و عمل است تا برای جامعه کارگری و بازنشسته قابل احساس و درک باشد.

کریمی اضافه کرد: تورم افسارگسیخته و گرفتاری‌های بیماری کرونا کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را به زانو درآورده که نیازمند تدبیر مسئولین است.

وی با اظهار اینکه؛ کارگران و بازنشستگان با حداقل حقوق و مستمری که بعضا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان دریافتی دارند چطور می‌‌توانند زندگی کنند، در ادامه تصریح کرد: آیا برای مسئولین این سوال پیش نمی‌آید که جامعه کارگری و بازنشسته با این حداقل درآمد به عنوان مثال در شرایط فعلی کرونا در تامین دارو برای درمان دردهای خود چه می‌کنند؟

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین؛ با اشاره به اینکه شورای عالی کار امسال نباید در مورد افزایش حقوق به هیچ عنوان با نماینده کارفرمایان و نماینده دولت مماشات کند، افزود: معتقدیم برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده به نسبت تورم که بعضی از اجناس حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش یافته، اقدام کنند نه اینکه به ۲۵ درصدی که دولت برای کارمندان پیشنهاد داده، تن دهد.

وی ادامه داد: چون حداقل حقوق کارگران بسیار پائین است، از نمایندگان مجلس انتظار داریم در بودجه سال آینده نسبت به بدهی دولت که حدود ۳۰۰ هزارمیلیارد تومان است، اقدام قاطعی نمایند تا مقداری از این بدهی را دولت در سال آینده پرداخت نمایند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار