ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه پاسارگاد ارائه دهنده بیمه عمر و تأمین آتیه برای افراد نابینا با پوشش های حادثه:

0

شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان تنها شرکت بیمه ، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه را برای نابینایان ، با توجه به شرایط خاصی ارائه می دهد. خدمات بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد برای افراد نابینا و معلول با شرایط خاص و دستورالعمل های داخلی شرکت قابل ارائه است که بنابر وضعیت جسمانی افراد، ارائه برخی پوشش های بیمه ای محدودیت دارد.

براساس گزارش های دریافتی، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه برای متقاضیانی که مشکل بینایی شدید دارند و به عبارتی نابینا هستند با امکان ارائه پوشش های حادثه توسط شرکت بیمه پاسارگاد قابل ارائه می باشد. پوشش فوت و نقص عضو در اثر حادثه تا حداکثر سرمایه ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه تا حداکثر سرمایه ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از ابتدای آذرماه سال جاری به متقاضیان روشندل بیمه نامه عمر و تأمین آتیه ارائه می شود.

در این بیمه نامه عمر و تأمین آتیه میزان پرداختی برای همه افراد عادی و معلول یکسان است. همچنین پرسشنامه های افراد معلول با ارائه کارت معلولیت به رویت پزشک معتمد شرکت رسیده و مورد بررسی قرار می گیرد که این مورد طی دستورالعملی به همه نمایندگان بیمه پاسارگاد اطلاع رسانی شده است. سپس بعد از تشخیص پزشک معتمد بیمه با فرد نابینا یا معلول قرارداد منعقد می شود.

نحوه پوشش های بیمه برای معلولان در زمان صدور بیمه نامه مشخص می شود و هر گونه تعهد که در این زمان ارائه شده باشد، غرامت آن به بیمه شده قابل پرداخت است. چنانچه در فرم پرسشنامه پوششی درخواست و با موافقت شرکت بیمه آن پوشش جزء تعهدات و در بیمه نامه قید شده باشد در صورت بروز حادثه یا بیماری قابل پرداخت خواهد بود.

منبع : https://pasargadinsurance.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار