ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

درمان رایگان کرونا برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی:

0

سهرابی:

درمان رایگان کرونا برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی/ پرداخت ۹۰ درصد هزینه‌های بستری در مراکز غیرملکی.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، گفت: ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیرکرونایی تحت پوشش تأمین اجتماعی در مراکز درمانی ملکی رایگان است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، روح اله سهرابی در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی زنده «رو در رو» با موضوع بررسی وضعیت حمایتی بیمه‌های درمانی در شرایط کرونا گفت: سازمان تامین اجتماعی نخستین خریدار خدمت و دومین تولید کننده درمان کشور است و ارائه خدمات درمانی را با بهرهگیری از امکانات مراکز درمانی ملکی خود و عقد قرارداد و خریداری خدمات از مراکز درمانی طرف قرارداد انجام می‌دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: در مراکز درمانی متعلق به تامین اجتماعی تمامی خدمات در بخش سرپایی و بستری به صورت رایگان به بیمه‌شدگان عزیز تامین اجتماعی ارائه می‌شود و تفاوتی بین بیماران کرونایی و غیرکرونایی وجود ندارد.

سهرابی در خصوص فرانشیز یا پرداختی از جیب بیمار در مراکز درمانی طرف قرارداد خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های بخش بستری و ۷۰ درصد هزینه‌های بخش سرپایی بر اساس تعرفه مصوب به عهده تامین اجتماعی است و بیمه شدگان فقط ۱۰ درصد هزینه‌ها را در بخش بستری و ۳۰ درصد را در بخش سرپایی می‌پردازند.

وی افزود: بیمارستان‌های تامین اجتماعی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، همراه و هماهنگ با تصمیمات قرارگاه پدافند زیستی و دانشگاه علوم پزشکی به ارائه خدمات و درمان بیماران کرونایی پرداختند.

وی ادامه داد: بیش از ۳۳۰ تخت از تخت‌های بیمارستانی استان مرکزی یعنی حدود ۱۵ درصد متعلق به تامین اجتماعی است و به همین نسبت بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان پذیرش و بستری شده‌اند که در این مدت حدود ۱۹۰۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا از خدمات درمانی تامین اجتماعی استفاده کرده اند.

سهرابی اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی جان بر کف برای مبارزه با این ویروس و نجات جان هموطنان ۸ ماه است که تلاش شبانه روزی دارند و از لحاظ جسمی و روحی بسیار خسته و فرسوده شده اند. تقاضا می‌شود بیشتر از گذشته پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و با ساده انگاری بیماری، زمینه شیوع گسترده را فراهم نکنند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار