ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تفاوت در شیوه‌های اجرای همسان‌سازی ناپسند است:

0

نماینده مجلس تشریح کرد:

فراهم شدن اسباب نارضایتی با فرق گذاشتن میان بازنشستگان/ تفاوت در شیوه‌های اجرای همسان‌سازی ناپسند است.

عضو کمیسیون داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی تفاوت شیوه‌های اجرای همسان‌سازی در صندوق‌های بازنشستگی را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد: دولت باید برای رفع این تفاوت‌ها اقدام کند؛ چراکه اسباب نارضایتی را فراهم می‌کند.

«احمد علیرضابیگی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از بازنشستگان از اینکه مشمول اجرای همسان‌سازی نشده‌اند، گلایه دارند، گفت: «این بازنشستگان در صندوق‌هایی عضو هستند که دولت فکری به حال آن‌ها نکرده است و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود؛ چراکه معیشت تمام بازنشستگان از شرایط اقتصادی، تاثیر پذیرفته است.»

وی افزود: «میان دریافتی بازنشستگان و کارگران و کارمندان باید فاصله منطقی وجود داشته باشد؛ البته کارگران و کارمندان هم افزایش‌های مناسبی در حقوق و دستمزد خود شاهد نیستند؛ اما این فاصله وجود دارد و باید به گونه‌ای مناسب ترمیم شود. بازنشستگان صندوق‌ها، آثار قابل توجه هزینه‌های زندگی را شاهد هستند و باید افزایش حقوق‌ها را متناسب با افزایش هزینه‌ها تجربه کنند.»

عضو کمیسیون داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صندوق‌ها هم باید شرایط خود را با واقعیت‌های موجود در زندگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تطبیق دهند، گفت: «البته تنگناهای بودجه‌ای کشور هم در تامین نشدن منابع افزایش حقوق بازنشستگان موثر بوده است؛ اما باید کاستی‌های موجود در زندگی بازنشستگان را بپذیریم.»

علیرضابیگی تفاوت شیوه‌های اجرای همسان‌سازی در صندوق‌های بازنشستگی را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد: «دولت باید برای رفع این تفاوت‌ها اقدام کند؛ چراکه اسباب نارضایتی را فراهم می‌کند و این ناپسند است.»

این نماینده مجلس، گفت: «می‌توان این توصیه را به دولت داشت که اجازه افزایش تفاوت‌ها در حقوق بازنشستگان صندوق‌ها را ندهد؛ چراکه مثلا بازنشستگان تامین اجتماعی انتظار افزایش مستمری‌های خود مانند کشوری‌ها و لشگری‌ها را دارند.»

وی افزود: «دولت باید از منابع عمومی به نحو موثر از بازنشستگان تامین اجتماعی حمایت کند؛ تا تفاوت درآمد آن‌ها با کشوری‌ها و لشگری‌ها از میان برود.»

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار