ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دولت باید تبعیض در پرداخت حقوق میان بازنشستگان کارگری و بازنشستگان کشوری را از بین ببرد:

0

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت باید حقوق بازنشستگان کارگری و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به اندازه بازنشستگان کشوری افزایش دهد و تبعیض در پرداخت حقوق بازنشستگی میان این ۲ قشر را از بین ببرد.

رجب رحمانی با تاکید بر ضرورت اجرای هر چه سریع‌تر طرح همسان حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشوری و لشگری اظهار داشت: به خاطر تاخیر در اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها بسیاری از کارگران و کارمندان بازنشسته ما با مشکل معیشتی رو‌به‌رو شدند و دولت باید حداکثر از آبان‌ماه این طرح را اجرایی کند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی اضافه کرد: طی جلسه ۵ ساعته‌ای که چند روز پیش به همراه نمایندگان بازنشستگان سراسر کشور با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، از ایشان قول گرفتیم که طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به سرعت اجرایی شود؛ چرا که همه موانع قانونی آن رفع شده و منابع بودجه‌ای و اعتباری آن هم مشخص شده است.

رحمانی با بیان اینکه اجرای طرح یادشده را در ۲ محور جداگانه دنبال می‌کنیم، ادامه داد: محور اول این طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کم‌درآمد با بازنشستگان پردرآمد است و محور دوم هم همسان حقوق بازنشسته‌ها با شاغلان است که اجرای همزمان هر ۲ طرح می‌تواند تا حدود زیادی فاصله درآمدی بین بازنشستگان و شاغلان را کاهش دهد.

دولت بدهی خود به صندوق‌های بازنشستگی را تسویه کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان طرحی پرهزینه است، گفت: با این حال وظیفه دولت و مجلس حل مشکلات مردم به ویژه بازنشستگان است؛ چرا که تعداد زیادی از بازنشسته‌ها حقوق خیلی پایینی دارند و با این وضعیت تورم و مشکلات اقتصادی در مخارج روزمره خود هم مانده‌اند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهکاری سنگین دولت به صندوق‌های بازنشستگی گفت: دولت باید از محل فروش اموال و املاک مازاد خود به تدریج بدهی خود به صندوق‌های بازنشستگی را به آنها بپردازد تا این صندوق‌ها مشکلی برای پرداخت به‌موقع حقوق به بازنشستگان نداشته باشند.

منبع : https://www.fartaknews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار