ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دوباره اضافه می‌شود؟

0

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه افزایش مجدد حقوق بازنشستگان سازمان به امسال نمی رسد، گفت: دولت دست از تبعیض بردارد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه افزایش مجدد حقوق بازنشستگان سازمان به امسال نمی رسد، گفت: دولت دست از تبعیض بردارد.

به گزارش «تابناک»، به نقل از «مهر»، علی دهقان کیا،  در خصوص طرح مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، افزود: بعید می‌دانم این اتفاق در سال جاری رخ دهد و اگر هم نمایندگان بخواهند برای افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان چاره‌ای بیندیشند در بودجه سال آینده دیده می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط بد اقتصادی در سال آینده وضعیت بدتر می‌شود، چرا که از ابتدای سال تاکنون چند برابر نسبت به سال گذشته با افزایش تورم روبرو بودیم. بنابراین حقوق بازنشستگان پاسخگوی نیازهای آنها نیست و اگر نمایندگان مجلس بتوانند فکری برای افزایش حقوق آنها کنند، کار بسیار خوبی انجام داده‌اند، چرا که مستمری بازنشستگان جوابگوی تورم لجام گسیخته فعلی نیست.

دهقان کیا با تأکید بر اینکه بازنشستگان مشکل پرداخت اجاره خانه دارند، ادامه داد: ۵۰ تا ۶۰ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی خانه نداشته و مستأجر هستند و در شرایط فعلی و با این حقوق توان پرداخت اجاره حتی در جنوبی‌ترین مناطق پایتخت را نیز ندارند.

وی تصریح کرد: بهتر است دولت از محل بدهی‌های خود مشکل بازنشستگان را برطرف کند، چرا که از ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتباری که قرار بود امسال به تأمین اجتماعی پرداخت شود تنها ۳۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شد که برای همسان سازی حقوق بازنشستگان بود.

دهقان کیا به تبعیض میان بازنشستگان تأمین اجتماعی با لشکری‌ها و کشوری‌ها اشاره کرد و گفت: بازنشستگان لشکری و کشوری از ابتدای سال تاکنون دو بار حقوقشان اضافه شده و مجدداً نیز قرار است با اختصاص اعتباری جداگانه متناسب سازی شوند که البته این قدم مثبتی برای شاغلان و بازنشستگان لشکری و کشوری محسوب می‌شود اما چرا شامل حال بازنشستگان تأمین اجتماعی نشده و نمی‌شود و این تبعیض‌ها است که باعث می‌شود بازنشستگان ما دلخور و با مشکلات شدید معیشتی مواجه شوند.

وی ادامه داد: البته گام‌های خوبی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای بازنشستگان برداشته شده اما کامل نشده و انتظار داریم دولت همه را با یک چشم نگاه کند و وقتی که حقوق لشکری و کشوری‌ها دو بار افزایش پیدا می‌کند، چرا برای تأمین اجتماعی‌ها این اتفاق نمی‌افتد. شرایط اقتصادی برای هیچ گروه و قشری مناسب نیست.

منبع : https://www.tabnak.ir/fa/news/1010371

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار