ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چگونه در صف فروش سهام اول باشیم؟

0

 (راهکارهایی برای رهایی از صف فروش):

اینکه چگونه در صف فروش سهام اول باشیم مساله ای است که اکثر سرمایه گذارانی که بنا به هر دلیلی قصد نقد کردن سرمایه و خروج از سهم را دارند، با آن درگیر هستند و در برخی مواقع روز ها در صف فروش مانده و نتوانستند سهام خود را بفروشند.

همه افرادی که وارد بورس می شوند باید بدانند که چه طور سهامی را خریداری کنند و یا به فروش برسانند، سهامی که برای خرید یا فروش انتخاب می کننند دارای چه ویژگی هایی باشد و بر اساس چه موارد و عواملی تصمیم به خرید و فروش یک سهام بگیرند.

در مطالب گذشته در مورد فاکتورهایی که بر خرید یک سهم بنیادی نیازمند است صحبت کردیم و همچنین در مورد سرخطی زدن هم به صورت اختصاصی مسائلی را بیان کردیم ولی برای فروش یک سهم در بازار بورس  باید به چه فاکتورها و عواملی دقت کنیم؟ و یا چگونه در صف فروش اول باشیم؟ با ما همراه باشید تا در ادامه با معنا و مفهوم صف فروش و راهکارهایی برای رهایی از صف فروش آشنا شوید.

بهترین ساعت خرید و فروش سهم در بازار بورس چه ساعتی است؟

صف فروش در بورس به چه معناست؟

اگر در قسمت فروش سهام مورد نظر شما حجم بالایی از سفارشات وجود داشته باشد یعنی آن سهم دارای صف فروش می باشد و شما برای فروش سهام خود نیازمند این هستید که در صف فروش بمانید تا سهامدار و یا سرمایه گذار دیگری سهام شما را با قیمت و مقداری که ذکر کرده اید از شما خریداری کند و به این صورت یک معامله بین شما انجام می شود.

شما میتوانید به هر دلیل اقدام به فروش سهم خود کنید اما اغلب به دلیل پایین آمدن قیمت سهام افراد تصمیم به فروش سهام خود می کنند که بازار برای آن سهم منفی باشد.

صف فروش زمانی اتفاق می افتد که با توجه به مجاز بودن قیمت، کمترین قیمت را برای سهم خود در نظر میگیرند اما متاسفانه خریداری پیدا نمی شود و هرچه حجم سفارشات فروش بالا باشد یعنی سهام صف فروش سنگین دارد. طبیعتا عدد ۹۹۹۹ را در بخش فروش و یا خرید سهام شرکتی مشاهده نموده اید، این عدد نشان می دهد که بیشتر از ۱۰ هزار نفر تمایل به فروش سهام خود دارند.

این حجم از فروش و صف فروش سنگین زمانی اتفاق می افتد که اخبار منفی منتشر شده باشد و در این صورت افراد زیادی هستند که خواستار به فروش رساندن سهم یا نماد خود باشند و به عبارتی عرضه در بازار زیاد است اما به علت پخش اخبار منفی خریداری هم حاضر به خرید این نماد نیست پس در عین حال که عرضه در بازار زیاد است تقاضا برای آن نماد بسیار کم است.

چگونه در صف فروش سهام اول باشیم؟

در چنین شرایطی همه سهامداران به فکر چاره برای اینکه سهام خود را زودتر به فروش برسانند و یا اینکه چگونه در صف فروش اول باشیم؟ برای اینکار باید تا جایی که می شود در کاهش قیمت از یکدیگر پیشی بگیرند به این صورت که هر کسی که زودتر سفارش خود را در کف قیمت قرار دهد در اولویت معامله قرار می‌گیرد. اگر حجم زیادی سهام در قیمت کف سفارش گذاشته شود و خریداری نباشد، صف فروش ایجاد خواهد شد.

نکاتی در مورد صف فروش سهام در بورس

  • قرار گرفتن یک سهم یا نماد در صف فروش قطعا به این معنی نیست که آن سهم در روزهای آتی هم منفی خواهد بود زیرا بارها پیش آمده که یک روزه یک سهم کاملا از منفی به سود رسیده است.
  • دقت داشته باشید که هرچه سریعتر در بازه زمانی ۸:۳۰ تا ۹ که مرحله پیش گشایش نام دارد ، سفارش خود را ثبت کنید راحت تر و با سرعت بیشتری می توانید سهام مد نظر خود را به فروش برسانید.
  • برای اینکه در صف فروش اول باشیم باید تا جایی که میتوان از قیمت کف مجاز استفاده کنیم.
  • می توانید با بررسی اخبار و بازبینی تحلیل های انجام شده تقریبا یک هفته آینده بازار را پیش بینی کنید.
  • منبع : https://boursefarda.com/academy/how-to-be-in-the-first-sales-queue

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار