ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اهداء خون در بیمه پاسارگاد همزمان با روزهای کرونایی:

0

در حرکتی خداپسندانه و در راستای مسئولیت اجتماعی ، ترویج فرهنگ نوع دوستی و اهدای خون، گروهی از مدیران و همکاران بیمه پاسارگاد با شیوع موج سوم ویروس کرونا با اهدای داوطلبانه خون ، گامی در جهت حفظ جان بیماران نیازمند و عمل به دستورات دین مبین اسلام و یاری رساندن به همنوعان خود برداشتند.

در این راستا، گروه عملیات خونگیری سازمان انتقال خون، در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ با استقرار در محل ساختمان مرکزی شرکت بیمه پاسارگاد اقدام به دریافت خون اهدایی از نیروی انسانی این شرکت نمودند.

شایان‌ذکر است این اقدام خیرخواهانه که به همت بیمه پاسارگاد و با همکاری سازمان انتقال خون صورت گرفت، با استقبال کارکنان این شرکت مواجه شد. بیمه پاسارگاد با حضور در عرصه های خدمت رسانی در اندیشه تأمین امنیت و آرامش هموطنان گرامی است و از هیچ کوششی برای سلامت و شادی هم میهنان عزیز چشم پوشی نمی کند.

گفتنی است، با وجود اینکه بیمارستان‌ها در حال مقابله با شیوع بیماری کرونا هستند، هزاران انسان در سراسر دنیا ممکن است به دلیل بروز مشکلات سلامتی به تزریق خون نیاز پیدا کنند. خون و فرآورده‌های خونی نیاز حیاتی بسیاری از بیماران است.

پاسارگادیان نوع دوست با اعتقاد به این شعار که « اهداء خون ، اهداء زندگیست » در این امر نیکو و خداپسندانه شرکت کرده و با تأسی از فرموده امام علی (ع) که ” ارزش هرکس به اندازه خوبی های اوست ” دل عزیزان نیازمند به خون را خشنود نمودند.

منبع : https://pasargadinsurance.i

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار