ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آغاز ارائه اینترنت ماهواره ای:

0

به ایران هم می رسد؟

اقتصاد نیوز:شرکت خصوصی اسپیس ایکس یک گام به ارائه خدمات خصوصی اینترنت ماهواره ای خود نزدیک تر شده است. این خدمات فعلا به طور آزمایشی به برخی علاقمندان ارائه می شود تا در آینده به همه نقاط جهان ارسال شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از دیجیاتو، اسپیس ایکس به زودی عده ای از کاربران علاقمند را برای دسترسی به خدمات اینترنت ماهواره ای خود انتخاب کرده و این خدمات را به آنها ارائه می دهد.

این شرکت برای برخی از افرادی که قبلا درخواست دسترسی به این خدمات را ارائه کرده بودند، ایمیل هایی ارسال کرده و در این ایمیل ها خواستار دسترسی به آدرس کامل این داوطلبان شده است. همچنین این افراد باید کدهای پستی خود را اعلام کنند.

اسپیس ایکس همچنین اعلام کرده که تابستان امسال ارائه این خدمات را به صورت آزمایشی برای عده اندکی از کاربران و سپس برای عموم آنها آغاز خواهد کرد.

خدمات اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس از طریق پرتاب ۶۰۰ ماهواره به فضا ارائه می شود و این شرکت فضایی خصوصی وعده داده از این طریق کل کره زمین را تحت پوشش قرار می دهد. قرار است تعداد این ماهواره ها به ۱۵۰۰ واحد افزایش یابد.

اینترنت ماهواره ایی در ایران 

پیش از این خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر این که اینترنت ماهواره ای رایگان در آینده‌ای نزدیک در اختیار مردم خاورمیانه مانند کشورهای افغانستان، عراق ، ایران و همچنین برخی  کشورهای آفریقایی که دسترسی مناسبی به اینترنت ندارند، قرار می‌گیرد.

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت ماهواره ایی در جهان امکان ارسال آن به مناطق مختلف دنیا امکان پذیر است اما مشخص نیست ارسال این نوع اینترنت به چه شیوه ایی خواهد بود .

این درحالی است که گوگل در حال حاضر بالن‌های ارائه دهنده اینترنت آزاد را در برخی مناطق جهان راه‌اندازی کرده است، اما تنها در یک مقیاس آزمایشی محدود است.

منبع : https://www.shahrekhabar.com/analysis/159495714051989

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار