ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آغاز معاملات «دارا یکم» در بورس:

0

بازگشایی ۱۱۴ درصدی اولین ETF دولتی.

در معاملات امروز بازار سهم، اولین صندوق ETF دولتی با ۱۵۰ درصد رشد با قیمت ۲۱ هزار و ۴۲۰ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان فرایند کشف قیمت اولین صندوق ETF دولتی، نماد دارا یکم با قیمت ۲۱ هزار و ۴۲۰ تومان کشف قیمت شد. این در حالی است که NAV ابطال این نماد در حال حاضر بیش از ۲۳ هزار تومان است.

معاملات این صندوق در حالی انجام می‌شود که سهامداران این نماد، هر واحد از این صندوق را با قیمت ۱۰ هزار تومان خریداری کردند و حالا می‌توانند با بیش از ۱۱۴ درصد سود آنرا به فروش برسانند. البته در پایان معاملات امروز قیمت هر واحد این صندوق به ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. این بدان معناست که هر فردی که در پذیره‌نویسی واحدهای این صندوق را با قیمت ۲ میلیون تومان خریده بود حالا ارزش کل واحدهای او به ۴ میلیونو ۶۸۰ هزار تومان رسیده است و سود هر فرد از فروش این صندوق ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان شده است.

بر اساس اعلام سازمان بورس، افرادی که این نماد را از راهی به جز سامانه کارگزاری‌ها خریداری کردند، می‌توانند از طریق تغییر کارگزار ناظر این نماد را در سبد سهام خود مشاهده کرده تا قادر به انجام معامله شوند.

منبع : https://tejaratnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار