ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چگونه کارفرما می تواند با کارگر تسویه حساب کند؟

0
درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

چگونه کارفرما می تواند با کارگر تسویه حساب کند؟

یک کارشناس حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی گفت: کارفرمایان حین اشتغال و پایان کار باید تسویه حساب حقوق و مزایا با کارگران را انجام دهند.

وحید حاجی زاده کارشناس حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برای تسویه حساب حقوق و مزایا با کارگران ضروری است که کارفرمایان در سه مرحله حین اشتغال و پایان کار این تسویه را انجام دهند.

این کارشناس حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی ادامه داد: یکی از مراحل تسویه حساب بیانگر این است که تسویه حساب مربوط به پایان سال است که باید مانده مرخصی یا عیدی و پاداش بنابر آنچه قانون گذار تصویب کرده با کارگران تسویه شود.

او با بیان اینکه یکی دیگر از مراحل نشان دهنده آن است که در پایان هر ماه کارفرما نشان دهد که در خصوص حقوق و مزایای ماهیانه کارگران به تفکیک چه مقدار پرداخت کرده است، گفت:یکی از مراحل تسویه حساب نشان می دهد تسویه حساب باید پایان قرارداد باشد.

حاجی زاده گفت: اگر می خواهیم سنوات ما علی الحساب نشود و جز سنوات قطعی باشد باید در پایان هر قرارداد این تسویه حساب با کارگران انجام گیرد.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/7395789

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار