ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بهترین زمان خرید خانه از سوی کارشناس ارشد مسکن اعلام شد:

1
یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید: همیشه توصیه ما به خانه اولی‌ها یا سرمایه‌گذاران این است که در صورت لزوم خانه بخرند؛ چرا که اگر بازار سهام از جذابیت بیافتد دوباره بخش زیادی از سرمایه‌ها به سمت بازار مسکن سوق پیدا خواهد کرد.
کارگر آنلاین: یک کارشناس بازار مسکن در پاسخ به این پرسش که قیمت مسکن تا پایان تابستان ارزان خواهد شد؟ گفت: قیمت مسکن به بازارهای موازی از جمله بازار سهام ارتباط دارد، چنانچه بازار سهام جذابیتش را از دست بدهد قیمت مسکن افزایش خواهد یافت. آنچه به نظر می‌رسد این است که بورس فعلا تا پایان تابستان برای مردم جذابیت دارد. بنابراین مردم سرمایه‌هایشان را به بازار بورس هدایت خواهند کرد.
عطا آیت‌الهی افزود: در بازار مسکن تحول جدیدی تا پایان فصل تابستان ایجاد نخواهد شد. اینکه برخی در بازار مسکن از شایعاتی مبنی بر افزایش یا کاهش سخن می‌گویند معتقدیم که تا پایان تابستان قیمت مسکن نه افزایش و نه کاهش خواهد یافت. هم اکنون متوسط قیمت مسکن طبق گزارش‌های وزارت راه و شهرسازی ۱۷ میلیون تومان است. در بدبینانه‌ترین شرایط ممکن است قیمت مسکن تا پایان سال حدود پنج درصد رشد داشته باشد.
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا فعلا فرصت مناسبی برای خرید خانه است یا خیر؟ اظهارکرد: همیشه توصیه ما به خانه اولی‌ها یا سرمایه‌گذاران این است که در صورت لزوم خانه بخرند؛ چرا که اگر بازار سهام از جذابیت بیافت دوباره بخش زیادی از سرمایه‌ها به سمت بازار مسکن سوق پیدا خواهد کرد. منبع/تجارت نیوز
https://kargaronline.ir/fa/news-details/85078

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۱ دیدگاه

  1. یک کارشناس بازار مسکن در گفتگو با تجارت‎نیوز:
    قیمت مسکن تا پایان تابستان ثابت می‌ماند

    یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید: خیلی خوشایند نیست بگویم قیمت مسکن رها شده است. اگر شاخص‌های مثل دلار و طلا متعادل باشند قیمت مسکن تا پایان تابستان ثابت خواهد ماند.

    به گزارش تجارت‎نیوز، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که حباب مصنوعی قیمت‌ها در بازار مسکن می‌شکند. این در حالی است که در گزارش اخیر وزارت راه و شهرسازی اعلام شد متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران ۱۷ میلیون و ۶۶ هزار تومان برآورد شده که نسبت به ماه گذشته یعنی فروردین ماه که متوسط قیمت هر متر واحد مسکونی ۱۵ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۷۰۰ تومان بود افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نشان می‌دهد.

    یک کارشناس بازار مسکن در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است با توصیه وزیر راه و شهرسازی قیمت مسکن تا پایان تابستان کاهش یابد؟ به تجارت‎نیوز گفت: قیمت مسکن از بازارهای موازی تبعیت می‌کند. بازار مسکن در تولید آپارتمان مصرفی کمبودی ندارد و ما در فضای رقابتی و حفظ سرمایه قرار گرفته‌ایم که این موضوع باعث می‌شود بازار مسکن از قیمت‌های کاذب آسیب ببیند.

    منصور غیبی افزود: متاسفانه مصرف‌کننده نهایی از حمایت دولتی برخوردار نیست. سیاست‌گذار هر چقدر که میزان وام مسکن را افزایش می‌دهد از طرف دیگر قیمت مسکن هم گران می‌شود.

    او اظهار کرد: خیلی خوشایند نیست بگویم قیمت مسکن رها شده است. قیمت مسکن علاوه بر قیمت دلار و سکه، به مراودات بین‌المللی نیز ارتباط دارد. اگر این شاخص‌ها متعادل باشند قیمت مسکن تا پایان تابستان ثابت خواهد ماند.
    منبع : https://tejaratnews.com

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار