ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جاماندگان سهام عدالت، گوش به زنگ باشند:

0

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از طرح ۲ فوریتی نمایندگان درباره جاماندگان سهام عدالت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح دو فوریتی درباره جاماندگان دریافت کننده سهام عدالت در مجلس خبر داد و گفت: این طرح اعلام وصول شده و پس از تشکیل کمیسیون‌ها به کمیسیون مربوطه برای بررسی بیشتر برگردانده خواهد شد.

او با اعلام اینکه در طرح یاد شده، برای افرادی که از دریافت سهام عدالت در سال ۸۵ جامانده‌اند و یا پس از آن مشمول دریافت شده‌اند، بند‌هایی آورده شده است، افزود: در این طرح پیش بینی شده از ۵۰ درصد سهام دولت و یا واگذاری شرکت‌های جدید به مشمولان سهام عدالت داده شود.


بیشتر بخوانید:ممنوعیت خرید وفروش وکالتی سهام عدالت


پور ابراهیمی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد تا یک ماه آینده، افرادی که از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند را در مجلس تعیین تکلیف کنیم.

او با بیان اینکه این طرح دارای ۸ بند و چند تبصره است، بیان کرد: البته این طرح در ۲ بخش، ساماندهی وضعیت موجود دارندگان سهام عدالت و ساماندهی افرادی که از دریافت این سهام جامانده‌اند، تدوین شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ساماندهی درباره سهام عدالت در مجلس انجام شود، تصریح کرد: از طریق این اقدام مجلس، هم مشکلات بازار سرمایه کاهش پیدا می‌کند و هم واگذاری‌ها بهتر انجام می‌شود.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/7378557

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار