ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سهام عدالت وراث چقدر است؟

0

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: افرادی که به عنوان وراث فرد متوفی محسوب می‌شوند براساس انحصار وراثت و معادل سهم‌الارث خود سهام عدالت به نامشان می‌شود.

گسترش‌نیوز: علیرضا صالح به افرادی که دارای سهام عدالت بودند اما اکنون در قید حیات نیستند اشاره کرد و گفت: به منظور راحتی این افراد تصمیم گرفتیم تا یک سامانه تلفن گویا را در سازمان خصوصی‌سازی آماده کنیم و از فردا ۳۰ نفر از اعضای این سازمان پاسخگوی خانواده متوفیان برای راهنمایی بیشتر آنها خواهند بود.

صدور کد بورسی تا یک ماه آینده

وی در ادامه به سهامداران سهام عدالت که دارای کد بورسی نیستند اشاره کرد و افزود: افرادی که کد بورسی ندارند بعد از انتخاب روش مالکیت خود در سامانه www.samanese.ir تا یک ماه آینده کد بورسی آنها صادر می‌شود.

صالح خاطرنشان کرد: این افراد برای اینکه بتوانند معاملات خود را انجام دهند برای یک بار باید احراز هویت شوند که برای این اقدام باید به سامانه سجام به نشانی اینترنتی https: //www.sejam.ir مراجعه کنند و از طریق آن احراز هویت شوند.

تاثیر آزادسازی سهام عدالت بر بازار سرمایه

رییس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: آزادسازی سهام عدالت از جمله اتفاقات مثبتی بود که در کشور با اجازه رهبر معظم انقلاب رخ داد که از این تصمیم مالکیت و مدیریت دارایی‌های مشمولین سهام عدالت به خود افراد واگذار شد.

صالح به تاثیر آزادسازی سهام عدالت بر روند معاملات بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: به طور حتم با این اتفاق شاهد تاثیر مثبت آن و عمق بخشیدن به معاملات بازار سرمایه خواهیم بود اما در صورتی که سرمایه گذاران با نگاه بلندمدت در مورد سهام خود تصمیم‌گیری نکنند با برخی از ضرر و زیان‌ها در این بازار مواجه خواهند شد.

منبع: ایرنا

https://www.gostaresh.news/economy/96834

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار