ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

هنگام ارسال کدملی کاراکتر اضافه وارد نکنید:

1

متقاضیان تسهیلات یک میلیون تومانی بخوانند؛

هنگام ارسال کدملی کاراکتر اضافه وارد نکنید.

تهران ایرنا – یارانه بگیران یک که متقاضی دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی هستند برای ارسال کد ملی به سامانه ۶٣۶٩ از ارسال کاراکتر اضافی خودداری کنند.

پس از تصمیم دولت در حمایت از اقشار نیازمند جامعه مقرر شد که ٢٣ میلیون خانوار یارانه بگیر نقدی تسهیلات یک میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه دریافت کنند.
در مراحل ثبت درخواست این وام، متقاضیان در ابتدا باید منتظر دریافت پیامک با سرشماره v.refah باشند. ارسال این پیامک‌ها از چهارشنبه شب (۲۷ فروردین ماه) از ساعت ۲۲ شروع شده است.
در مرحله بعد، پس از دریافت پیامک باید کدملی سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ ارسال شود.

بعد از ارسال کد ملی سرپرست خانوار پیامکی با سرشماره V.Refah برای شما ارسال می‌شود که درخواست شما ثبت شده است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در روزهای گذشته اعلام کرد که اگر پیامک برای فردی ارسال نشده به معنای آن نیست که کد ملی ثبت نشده نگران نباشید کد ملی ثبت شده اما به دلیل شلوغی خط از سمت ما جوابی را هنوز دریافت نکردید.
حسین میرزایی درباره چگونگی ارسال کد ملی نیز گفت که عدد کدملی فرقی ندارد انگلیسی یا فارسی باشد فقط کاراکتر اضافه هنگام ارسال کد ملی فرستاده نشود و از واژه هایی مانند سلام و… هنگام ارسال عدد استفاده نشود.
وی اعلام کرد که برای ٢۵ میلیون خانوار در مجموع ٨٠ میلیون پیامک ارسال شده است چون برخی از افراد چند سیم کارت به نام خود دارند.

منبع : https://www.irna.ir/news/83754710

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۱ دیدگاه

  1. ۳۱ میلیون پیامک تقاضای وام یک میلیونی دریافت شد / مردم مواظب سایت ها و تماس های کلاهبرداری باشند

    سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تا کنون ۳۱ میلیون پیامک از سوی مردم برای تقاضای وام یک میلیون تومانی کرونا دریافت کرده‌ایم و مهلت ارسال پیامک تا پایان وقت فردا خواهد بود.
    ۳۱ میلیون پیامک تقاضای وام یک میلیونی دریافت شد / مردم مواظب سایت ها و تماس های کلاهبرداری باشند

    حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه برای تسهیلات یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد به سرپرستان خانوارهای یارانه‌بگیر تا کنون ۸۸ میلیون پیامک از سوی وزارت رفاه برای سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر ایرانی ارسال شده است، زیرا برخی از سرپرستان خانوار چندین سیم‌کارت به نامشان ثبت شده و برای همه این سیم‌کارت‌ها پیامک وام یک میلیونی ارسال شده است.

    به گفته وی، تا کنون ۳۱ میلیون پیامک تقاضای وام با ارسال کدملی از سوی سرپرستان خانوار به وزارت رفاه واصل شده است که البته بخشی از این پیامک‌ها تکراری است، چون تعدادی از افرد سرپرست خانوار چندین سیم‌کارت به نام خود دارند که بعضا با همه سیم‌کارت‌ها پیامک تقاضا ارسال کرده‌اند و برخی از افرادی که شماره ملی خود را پیامک کرده‌اند سرپرست خانوار نیستند.

    میرزایی همچنین گفت:‌ حتی برخی از افراد که اصلاً در لیست یارانه‌بگیران قرار ندارند، باز هم کدملی خود را برای دریافت وام یک میلیونی ارسال کردند، در حالی که شرط دولت برای پرداخت این تسهیلات این است که سرپرست خانوار یارانه‌بگیر باشد.

    وی تأکید کرد:‌ به زودی تعداد متقاضیان نهایی به اطلاع مردم می‌رسد و در مجموع حدود ۲۳ میلیون خانوار ایرانی یارانه‌بگیر وجود دارند.

    میرزایی همچنین در مورد اینکه برخی از مردم اعلام کرده‌اند، پس از دریافت پیامک وزارت رفاه، شماره ملی خانوار را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کرده‌ایم، اما پاسخی دریافت نکرده‌ایم، گفت:‌ ممکن است برخی از خانوارها با شماره موبایل غیر سرپرست خانوار پیامک زده باشند یا اینکه به دلیل شلوغی خط پاسخ پیامک‌ها دیر ارسال می‌شود، بنابر این باید مردم صبر کنند و همین که پیامک کدملی آنها به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال شد، کافی است.

    میرزایی همچنین در مورد اینکه کسانی که سیم‌کارت به نام سرپرست خانوار ندارند، باید چه بکنند، گفت: باید یک سیم‌کارت به نام سرپرست خانوار تهیه شود و تنها راه احراز هویت سرپرست خانوار و اینکه فرد حی و حاضر و زنده است و همچنین خودش متقاضی دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونایی است، همین داشتن یک سیم‌کارت به نام متقاضی است و باید در فرصت باقیمانده سرپرستان خانوار یک سیم‌کارت به نام خود تهیه کنند و تا فردا یکشنبه ساعت ۲۴ کدملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ وزارت رفاه ارسال کنند.

    * هر کس درباره وام یک میلیونی با مردم تماس بگیرد کلاهبردار است

    وی همچنین در مورد اینکه آیا از وزارت کار با افراد تماس گرفته می‌شود، گفت: با هیچ کس تماس گرفته نمی‌شود، هیچ سامانه‌ای طراحی نشده و هر کس به عنوان تلفن یا سامانه می‌خواهد با مردم تماس بگیرد قطعا یک نوع کلاهبرداری است همچنین ثبت‌نام حضوری در کل کشور هم وجود ندارد، فقط از طریق سیم‌کارتی که به نام سرپرست خانوار باشد و با ارسال کدملی به سرشماره ۶۳۶۹ تقاضای فرد برای دریافت این تسهیلات ثبت می‌شود و لازم نیست با سیم‌کارت دوست و یا آشنا پیامک داده شود، باید حتماً سیم‌کارت به نام سرپرست خانوار باشد.

    میرزایی تأکید کرد:‌ هر سایت یا لینکی که ادعا کند از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه است و یا به صورت تلفنی با خانوارها بخواهد تماس بگیرد، قطعا کلاهبرداری است و وزارت رفاه جز از طریق ارسال یک پیامک به سرپرست خانوارهای یارانه‌بگیر و نیز جز با دریافت شماره ملی سرپرست خانوار با سیم‌کارت به نام وی، هیچ مسیر دیگری برای ثبت تقاضا در نظر نگرفته است.

    وی گفت: برای ارسال پیامک حتی هزینه‌ای از سرپرست خانوار گرفته نمی‌شود و ارسال پیامک هم رایگان است و اگر کسانی به انحاء مختلف بخواهند با خانوارهای یارانه‌بگیر تماس بگیرند، قطعا قصد کلاهبرداری دارند.
    منبع : https://www.farsnews.ir/news/13990130000198/3

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار