ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جنگ میکروبی کنونی تازگی ندارد:

0
پایگاه اینترنتی یمنی پرس نوشت

جنگ میکروبی کنونی تازگی ندارد.

باید بدانیم آمریکا سازنده این ویروس است و شماری از کشور‌ها از جمله چین درباره آن اتفاق نظر دارند.

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما پایگاه اینترنتی یمنی پرس ویروس کرونا را ساخت آمریکا دانست و نوشت جنگ میکروبی کنونی تازگی ندارد، زیرا آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها قرن بیستم نیز چنین جنگی در جنوب شرقی آسیا به راه انداخته بودند.
به نوشته اکرام المحاقری، این همان جنگی است که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها قرن بیستم هم در جنوب شرقی آسیا برای نابودی محصولات و جنگل‌ها به راه انداختند، جنگل‌هایی که پناهگاه کسانی بود که در برابر آنان از خود دفاع می‌کردند، همچنانکه آن‌ها با چنین جنگی، انسان‌ها را در تعدادی از جنگ‌هایی که جنگ‌های میکروبی نامیده می‌شود، هدف حمله قرار دادند. چنین شیوه‌ای نشان عجز و ناتوانی کامل به کار گیرندگان جنگ میکروبی و در عین حال بیانگر قدرت طرفی است که از این نوع جنگ علیه او استفاده شده است. با این حال این نوع جنگ آثار ویرانگری نه تنها برای انسان بلکه برای رشد اقتصادی و پیشرفت فناوری و امثال آن دارد.
این جنگ که به یک جنگ بیولوژیک سیاسی تبدیل شده، واقعیت آمریکایِ ضعیف را بار دیگر بر ملا کرد چرا که ویروس کرونا برای هدف قرار دادن چین، البته نه ملت چین بلکه شکستن ستون فقرات اقتصاد چین، ساخته شده است، همان چینی که در جهان از نظر تولید، صادرات، تجارت و روابط با کشور‌های وارد کننده، به نخستین کشور تبدیل شده است و همین نیز تنها علت به وجود آوردن چنین ویروسی است و علت دیگری ندارد.
جنگ میکروبی کنونی، جنگی غیر متعارف و بر خلاف چارچوب قبلی است چرا که جنگ علیه چین، بیشتر جنگ اقتصادی و علیه عراق، ایران و لبنان، جنگ سیاسی بود.
ویروس کرونا همانند یک سرطان افسار گسیخته شیوع یافته و برخی کشور‌های غیر هدف مانند اسپانیا، آلمان، انگلیس و سایر کشور‌های قاره پیر اروپا و بزرگترین ایالت آمریکا یعنی کالیفرنیا را نیز در نوردیده است. مسئولان این ایالت، آن را قرنطینه کرده و از ساکنان این ایالت با جمعیت ۴۰ میلیون نفری خواسته اند در خانه هایشان بمانند.
اما همین جنگ میکروبی با دقت هرچه تمام در یمن مهار شده چرا که نیرو‌های ائتلاف متجاوز به فرماندهی آمریکا از ابتدای تجاوز تا به الان، از بیماری‌های واگیردار ساختگی وارداتی به یمن، خواه در فصل زمستان یا تابستان از جمله بیماری‌های دیفتری و آنفلوانزای خوکی و نیز تب برفکی و مالاریا و دیگر بیماری‌های ویروسی استفاده کرده اند.
اما پس از کرونا چه؟ آیا جهان به زانو در خواهد آمد و منتظر گشایش از آسمان خواهد بود یا آنکه جهانیان به این نقشه‌های کثیف آمریکایی پایان خواهند داد و آمریکا را در فرهنگ قانون‌های اساسی شان به عنوان دشمن انسانیت، محیط زیست و زندگی خواهند گنجاند یا آنکه چاپلوسی آمریکا را خواهند کرد تا به آنان واکسنی بدهد که واشنگتن از چند هفته پیش اعلام کرده آن را ساخته است؟
ملت یمن به دلیل آگاهی اش، در برابر این نوع جنگ‌های بیولوژیک، مصون و در امان است و برای آنکه خودش را از این ویروس در امان نگه دارد، می‌بایست به هشدار‌های وزارت بهداشت و رهنمود‌های بهداشتی آن توجه کند و بی آنکه تنبلی یا سهل انگاری کند، برای این هشدار‌ها اهمیت فراوانی قائل شود تا یمن از آفت این ویروس خطرناک در امان بماند.
این را باید به خوبی بدانیم که آمریکا سازنده این ویروس است و این چیزی است که شماری از کشور‌ها به خصوص چین درباره آن اتفاق نظر دارند و این کشور این موضوع را رسما اعلام کرده است. آن‌ها نیز حق دارند به شیوه خودشان پاسخ دهند و شاید هم این پاسخ نیز بیولوژیک باشد. چه کسی می‌داند؟!
آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، آن است که در برابر این جنگ‌ها که از آن‌ها به عنوان خطرناک‌ترین و مرگبارترین سلاح‌های شیمیایی استفاده می‌شود، دارای مصونیت بالایی باشیم.
منبع : https://www.iribnews.ir/fa/news/2674842

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار