ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بهداشت و درمان رایگان و فراگیر، خواسته اصلی بازنشستگان و کارگران:

0

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

بهداشت و درمان رایگان و فراگیر، خواسته اصلی بازنشستگان و کارگران/ بازنشستگان قدرت خرید ماسک و دستکش را ندارند.

گروه اتحاد بازنشستگان با صدور بیانیه‌ای بر لزوم ارائه خدمات درمانی رایگان به کم درآمدها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه اتحاد بازنشستگان با صدور بیانیه‌ای، به مطالبات درمانی کارگران و بازنشستگان در بحران کرونا اشاره کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم محروم به جایی رسیده‌اند که توان تامین نیازهای تغذیه‌ای و بهداشتی خود را ندارند؛ در شرایط فعلی بسیاری از بازنشستگان نمی‌توانند ماسک و دستکش تهیه کنند.

در این بیانیه به تاکید بر اینکه این حق ما بازنشستگان است که خوب بخوریم، خوب بپوشیم و از بهداشت و سلامت کامل برخوردار باشیم، آمده است: شرایط قرنطینه و در خانه ماندن از موارد لازم و ضروری برای مقابله با ویروس کشنده کروناست اما وظایف دولت نیز تامین رایگان و توزیع وسیع ملزومات بهداشتی- معیشتی، پرداخت بیمه بیکاری به کلیه بیکاران و مرخصی باحقوق به شاغلان است.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار