ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نگاه تمام اقشار به جلسات تعیین مزد است:

0

علیرضا محجوب مطرح کرد:

نگاه تمام اقشار به جلسات تعیین مزد است/ همسان‌سازی حقوق‌ها قدم اساسی برای زندگی بهتر کارگران بود .

دبیرکل خانه کارگر تاکید کرد که نگاه تمام اقشار به جلسات تعیین مزد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در مراسم جشن روز زن که در خانه کارگر برگزار شد با تبریک این ایام گفت: ما در مجلس دهم سعی کردیم قدم‌های اساسی برای زندگی بهتر کارگران برداریم که یکی از آنها همسان‌سازی در برنامه ششم توسعه بود.

دبیرکل خانه کارگر ادامه داد: در این خصوص آنهایی که بازنشسته می‌شدند و مدت زمان زیادی از تاریخ بازنشستگی آنها می‌گذشت حقوق‌شان به مرور زمان از حداقل حقوق امروز کمتر می‌شد و لذا با این قانون تلاش کردیم بحث همسان‌سازی اجرا شود. ما در کمیسیون اجتماعی فراخوان دادیم تا فرمول‌های مختلفی برای انجام این کار به کمیسیون ارسال شود.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: براساس یکی از فرمول‌ها مقرر شد هم حقوق بازنشستگان ترمیم شود و هم منابع جدیدی برای بازنشستگان جدید اختصاص یابد که در واقع این همان مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت است. آقایان ۲۰ روز پیش اعلام کردند اگر نیمی از آن مبلغ اختصاص یافته وصول شود این قانون را اجرا می‌کنند. تا امروز ۵ هزار میلیارد مالیات آن وصول شد و منتظریم این رقم به ۲۵ هزار میلیارد تومان برسد. اگر این اتفاق رخ دهد بعد از سه سال قانون اجرا خواهد شد.

محجوب درباره آیین‌نامه تحصیلی قانون کار گفت: خبر خوشی که این روزها شاهد آن بودیم این بود که قراردادهای موقت پس از ۴ سال دائم خواهد شد که این قدم بزرگی در بحث امنیت شغلی است. در این زمینه باید از علی ربیعی وزیر سابق کار و مشیریان و مسوولان کشور تشکر کرد.

وی با اشاره به تعیین حداقل دستمزد در جلسات کارفرمایان و کارگران گفت: اکنون زمان این جلسات است و امیدواریم حداقل حقوق کارگران احیا شود. آقایان دقت داشته باشند هنگامی که در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند فقط بحث حداقل حقوق کارگران نیست بلکه تصمیم آنها روی بازنشسته‌ها، از کارافتاده‌ها و سرپرست خانوارها تاثیرگذار است و لذا باید با نگاه عمیق‌تری در این جلسات حضور پیدا کنند. امیدوارم تصمیمی که امسال از این جلسات خارج می‌شود به نفع کارگران باشد و وضعیت معیشتی آنها را در این سال سخت بهتر کند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار