ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جزییات پرداخت عیدی، همسان سازی حقوق بازنشستگان از محل فروش سهام رسما اعلام شد:

0
عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی بهمن ماه واریز می‌شود،
جزییات پرداخت عیدی، همسان سازی حقوق بازنشستگان از محل فروش سهام رسما اعلام شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: منابع مالی پرداخت عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تامین شده است و در بهمن ماه پرداخت خواهد شد.
به گزارش کارگر آنلاین، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت عیدی بازنشستگان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی حدود سه میلیون نفر بازنشسته دارد که در بهمن ماه سال جاری عیدی آنها بر اساس قانون پرداخت می‌شود.
وی اظهار داشت: هیچ گونه مشکل و کمبود منابعی برای پرداخت عیدی بازنشستگان نداریم و در حال حاضر منابع مالی آن تامین شده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه مزایایی برای بازنشستگان در سال آینده در نظر گرفته‌اید، گفت: بر اساس قانون حقوق آنها افزایش خواهد یافت که مبلغ افزایش حقوق در شورای عالی کار مشخص و توسط تامین اجتماعی اعمال می‌شود.
سالاری افزود: موضوع دیگر همسان سازی حقوق بازنشستگان است که در قانون برنامه ششم هم به آن توجه شده است و دولت باید منابع آن را تامین کند و تامین اجتماعی نیز پیشنهاداتی را برای لایحه بودجه ۹۹ به مجلس ارائه کرده است که اگر بتوانند آن را به طریق نقدی و یا واگذاری سهام به سازمان تامین اجتماعی تامین کنند امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر به بازنشستگان تامین اجتماعی وجود دارد.
وی اظهار داشت: اگر منابع مالی برنامه‌ها مشخص نشود قطعا امکان اجرای آن وجود نخواهد داشت.
منبع : https://kargaronline.ir/fa/news-details/75960

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار