ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اگر اعتراض کنید یارانه شما را نیز قطع می‌کنیم:

0
طنز تلخ اعتراض؛

اگر اعتراض کنید یارانه شما را نیز قطع می‌کنیم+عکس.

دولت، پیغام عجیب و جالب توجهی را به کسانی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی اعتراض دارند داشته است.

به گزارش خبرنگار اخباربانک، با افزایش قیمت بنزین قرار شد دولت بسته حمایتی را به بیش از ۶۰ میلیون ایرانی پرداخت کند.

همچنین دولت اعلام کرده بود کسانی که بسته حمایتی دریافت نمی کنند می توانند اعتراض خود را در سامانه اعلام تا بررسی های لازم صورت پذیرد.

حال پس از گذشت یک ماه از اعتراضات ثبت شده برای عدم دریافت بسته حمایتی دولت پیغام و عجیب و جالب توجهی را خطاب به کسانی که نسبت به حذف از بسته حمایتی دارند گذاشته است!

بر این اساس دولت با بررسی‌هایی نسبت به واریزی و برداشتی های سالهای ۹۷ و ۹۸ اعلام میکند شما مشمول دریافت بسته حمایتی نیستید!

همچنین در ادامه این پیام اعلام می کند در صورتی که باز هم خود را محق به دریافت یارانه حمایتی می دانید مجددا درخواست بازبینی کنید، اما اگر این بار نیز بررسی‌ها نشان دهد شما واجد شرایط نیستید، این بار یارانه خانوار شما نیز قطع می شود!

با این پیغام دولت عملاً راه اعتراض مجدد را بسته و این موضوع دستمایه طنز تلخی در شبکه‌های اجتماعی شده است که در عکس زیر آن را مشاهده می کنید.

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار