ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آمار و ارقام غیرواقعی از درآمد معترضان به یارانه معیشتی:

0

تسنیم نوشت: تعدادی از معترضان به عدم دریافت یارانه معیشتی، پس از اعتراض با آمار و ارقام عجیب و غیر واقعی از میزان درآمد و برداشت در حساب هایشان روبرو می شوند که واقعیت ندارد.

همزمان با افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین، دولت تصمیم گرفت مابه ازای مبلغ افزایش قیمت بنزین را به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز کند. در راستای این تصمیم مبلغ حمایت معیشتی برای خانوارهای یک‌نفره ۵۵ هزار تومان، برای خانوارهای دونفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوارهای سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان،‌ خانوارهای چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شد.

 اولین دوره این کمک معیشتی اوایل آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، اما تعداد زیادی از کارگران و اقشار حقوق بگیر و کم‌درآمد موفق به دریافت این بسته حمایتی نشدند، و گلایه‌هایی داشتند.افزایش گلایه‌مندی های مردم نشان دهنده خطای این طرح دولت بود و همین مسئله باعث شد که ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایتی معیشتی دولت در وزارت کار ساز و کاری برای اعتراض نسبت به عدم واریز بسته حمایتی تعریف کند تا افرادی که این بسته را دریافت نکرده اند، بتوانند به دولت اعتراض خود را اعلام کنند.

برای این منظور سرپرستان خانواری که بسته حمایت معیشتی دولت به حسابشان واریز نشده بود، می‌بایست برای ثبت درخواست رسیدگی به سایت Hemayat.mcls.gov.ir  مراجعه می کردند.

بنزین

حدود یک ماه از ثبت درخواست معترضان گذشت و اکنون بعد از گذشت یک ماه دومین دور از یارانه معیشتی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.کسانی که یارانه معیشتی در دور اول را دریافت نکرده اند چنانچه اعتراض خود را ثبت کرده و مورد تایید واقع شده باشد مبلغ یارانه دو ماه را دریافت خواهند کرد. به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ نفر به فهرست یارانه بگیران معیشتی افزوده شده است.

حسین میرزایی ،سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره گفت: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آنها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

اما اکنون آمار و ارقام عجیبی برای تعدادی از معترضان که یارانه معیشتی دریافت نکرده بودند در «نمایش شناسنامه اقتصادی خانوار» به چشم می خورد. برای مثال فردی که میزان حقوق ماهیانه وی حدود ۲ میلیون تومان ذکر شده از گردش مالی بالای ۷۰۰ میلیون تومان در سال خبر داده شده و به این علت از یارانه معیشتی محروم شده است. این فرد در تماس با تسنیم گفت به عمرش ۷۰۰ میلیون تومان گردش مالی نداشته چه برسد این که در یک سال چنین گردشی داشته باشد.

منبع : https://www.khabaronline.ir/news/1337486

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار