ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور بیشترین سهم در همسان سازی حقوق را خواهند داشت/تامین اجتماعی ها یک پنجم!:

0
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : از کل مبلغ همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۹، حدود ۵۰۰۰ میلیارد تومان در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار می‌گیرد و ۱۰۰۰ میلیارد تومان متعلق به باقی صندوق‌هاست. بتدریج این همسان سازی باید در طول زمان انجام شود تا حقوق بازنشستگان متناسب با حقوق کارکنان شاغل ارتقاء یابد. سال جاری بودجه همسان سازی ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده است که برای سال ۹۹ دو برابر افزایش را نشان می‌دهد.
کارگر آنلاین: معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان پس از همسان سازی سال ۹۹ اظهار کرد: میزان افزایش متفاوت است و حقوق‌ها به صورت پلکانی رشد می‌کنند. بازنشستگان در سطوح پایین‌تر،مشمول افزایش حقوق بیشتری می‌شوند.
حجت‌اله میرزایی با بیان اینکه بیشترین مقدار رشد مصارف بودجه مربوط به امور رفاه اجتماعی است که ۲۲.۲ درصد افزایش داشته است گفت: بودجه امور رفاه برای سال ۹۹، ۱۳۰ هزار میلیارد تومان است که حدود ۶۰ درصد بودجه امور رفاهی یعنی ۸۵ هزار میلیارد تومان مربوط به صندوق‌های بازنشستگی است.
وی با بیان اینکه یکی از ردیف‌های بودجه‌ای که مشمول افزایش شده همسان سازی حقوق بازنشستگان است عنوان کرد: ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای این امر پیش‌بینی شده که جهش قابل توجهی دارد، البته در مقایسه با نیازی که این بخش دارد هنوز مبلغ کمی است اما با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد تخصیص این میزان، قابل توجه است.
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از کل این میزان حدود ۵۰۰۰ میلیارد تومان در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار می‌گیرد و ۱۰۰۰ میلیارد تومان متعلق به باقی صندوق‌هاست. بتدریج این همسان سازی باید در طول زمان انجام شود تا حقوق بازنشستگان متناسب با حقوق کارکنان شاغل ارتقاء یابد. سال جاری بودجه همسان سازی ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده است که برای سال ۹۹ دو برابر افزایش را نشان می‌دهد.
افزایش حقوق بازنشستگان پس از همسان سازی سال ۹۹
میرزایی درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان پس از همسان سازی سال ۹۹ اظهار کرد: میزان افزایش متفاوت است و حقوق‌ها به صورت پلکانی رشد می‌کنند. بازنشستگان در سطوح پایین‌تر،مشمول افزایش حقوق بیشتری می‌شوند. حداقل پنج سال زمان برای همسان سازی کامل زمان نیاز است. اگر قرار بود همسان سازی کامل اجرا شود باید ۱۵ هزار میلیارد تومان بودجه تامین می‌شد.
وی درباره اجرای همسان سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مبلغ کمی دیده شده است. تامین اجتماعی این امور را از محل منابع خودش تامین می‌کند. تامین اجتماعی از دولت مطالباتی دارد که دولت به اشکال دیگری آن را بازپرداخت می‌کند. در قانون برنامه ششم تاکید شده است که دولت در هرسال حدود ۱۰ درصد از مطالبات تامین اجتماعی را پرداخت کند. اما متناسب با آن پیش بینی برنامه‌ای، این بودجه پرداخت نشده و هرسال ۵ تا ۷ هزار میلیارد تومان بدهی را تسویه کرده‌اند و طبیعی است که زمان بازپرداخت این بدهی طولانی‌تر شود. منبع/ سایت ایران انلاین
https://kargaronline.ir/fa/news-details/75302

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار