ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تذکر چند باره بانک مرکزی به شعب بانکی:

0
پیگیری‌ها نشان می‌دهدکه بانک مرکزی چندین بار به مدیران همه بانک‌ها برای توجیه روسا و کارمندان شعب بانکی درباره نحوه فعال سازی رمزهای پویا تذکر داده، اما برخی بانک و شعب نسبت به این موضوع کم توجه هستند.

به گزارش بنکر (Banker)، با توجه به حجم بالای فیشینگ وکلاهبرداری‌های اینترنتی، طرح استفاده اجباری از رمزهای دوم یکبار مصرف (پویا) دردستور کار شبکه بانکی کشور قرار گرفته که به تدریج اجرایی می شود.

برخی از مراجعه‌کنندگان به بانک‌ها شاکی هستند که در زمان سوال از کارمندان بانک‌ها درباره راه اندازی رمزهای پویا متوجه می شوند که خود کارمندان بانک‌ها، با نحوه کار این رمزها آشنا نیستند.
مردمی که در نصب و راه اندازی سامانه دریافت رمزهای پویا دچار مشکل هستند، معمولا برای دریافت اطلاعات و راهنمایی به شعب بانکی مراجعه می‌کنند، اما برخی از کارمندان بانک‌ها نسبت به این موضوع بی‌اطلاع بوده و حتی با راهنمایی اشتباه امکان دارد که مشتریان را دچار مشکل کنند.

«عبدالمحمدی» مشتری یک بانک بزرگ دولتی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: برای استفاده از پیامک به جای اپلیکیشن، کارمند بانک به من پیشنهاد داد که سامانه ussd (ستاره مربع) را برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف فعال کنم که چنین نیز کردم.

وی ادامه داد: ساعت ۱۰ شب ناچار به انتقال پول ضروری به حساب بانکی دیگری شده و اقدام به دریافت رمز پویا از طریق ussd کردم، اما با وجود تکرار فراوان، این امکان فراهم نشده و نتوانستم که رمز دوم پویا را دریافت و به تبع آن پول را منتقل کنم.

وی یادآور شد: به دلیل فعال کردن رمز دوم پویا از طریق ussd، رمز دوم ایستای من نیز غیر فعال شده بود، بنابراین تا صبح فردا باید منتظر می‌ماندم.

این مشتری بانکی به ایرنا افزود: صبح روز بعد که به شعبه بانک مراجعه کرده و این مشکل را به همان کارمند بانک توضیح دادم، وی پاسخ داد که دریافت رمز پویا از طریق ussd فعلا دارای چنین مشکلی است باید صبر کنید تا در روزهای بعد این مشکل برطرف شود.

این مشتری بانکی، اضافه کرد: این کارمند اگر همان ابتدا به من می‌گفت که ussd دارای چنین مشکلی است، هیچ گاه آن را فعال نکرده و دچار مشکل نمی‌شدم.

منبع : http://banker.ir/p

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار