ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیش از ۵۵ درصد از بازنشستگان در معرض آسیب‌های جسم و روانی قرار دارند:

0

حیدری:

بیش از ۵۵ درصد از بازنشستگان در معرض آسیب‌های جسم و روانی قرار دارند.

بیش از ۵۵درصد از بازنشستگان و مستمری‌بگیران در معرض آسیب‌های جسمی، روحی و روانی دوران سالمندی قرار دارند.

به گزارش ایلنا، ناهید حیدری (مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ) که در جریان کارگاه آموزش خودمراقبتی بهداشت و سلامت کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در سطح استان تهران سخن می‌گفت، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را ارتقای سطح سلامت این قشر زحمتکش  دانست و افزود: سالمندی پدیده‌ای است که به وسیله تغییرات بیولوژیکی در سلول‌های افراد بالای ۶۰ سال ایجاد می‌شود و در طول زمان بر سلول‌های بدن اثر منفی می‌گذارد.

وی تاکید کرد: نبود دانش خودمراقبتی بسیاری از بازنشستگان را دچار پیری زودرس می‌کند و در معرض بیمارهای دوران سالمندی قرار می‌دهد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به جامعه سالمندی در ایران اسلامی گفت: بیش از ۶ میلیون نفر سالمند، جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش حمایت‌های تامین اجتماعی قرار دارند.

وی افزایش دانش، آگاهی و توانمندسازی این قشر عظیم را کاری خداپسندانه و بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: با افزایش دانش و آگاهی بازنشستگان و مستمری‌بگیران علاوه بر گسترش فرهنگ خودمراقبتی بهداشت و سلامت فردی؛ این عزیزان از بسیاری از بیماری‌ها و دغدغه‌های روحی و روانی در امان خواهند بود و هزینه‌های درمانی نیز  کاهش می‌یابد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ بازنشستگان را خردمندان هر قوم و مایه برکت خانواده‌ها برشمرد و افزود: باید نگرانی‌های این قشر خاموش جامعه مورد توجه همگان قرار گیرد و به دغدغه‌های اجتماعی این عزیزان توجه شود.

کارگاه ارتقای سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری‌بگیران با حضور بیش از ۴۵۰ نفر در سالن اجتماعات نگین غرب و به همت ادارات کل تامین اجتماعی غرب تهران و درمان استان تهران و کانون بازنشستگان کارگری و مستمری‌بگیران تهران برگزار گردید.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار