ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

خبر مهم در مورد رمز دوم پویا:

0

منابع آگاه خبری از فرجه ۱۵ روزه بانک مرکزی برای آماده سازی بانک‌ها در اجرای طرح پویاسازی رمز دوم خبر می‌دهند و احتمال تعویق ۱۵ روزه الزام استفاده از این رمز را اعلام می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود مشکلات متعدد در حوزه راه اندازی رمز دوم پویا در نظام بانکی بانک مرکزی بار‌ها از طریق رسانه ها اعلام کرده است که با قدم گذاشتن به ماه دی امسال دیگر رمز‌های دوم ایستا فعال نبوده و مردم برای خرید اینترنتی باید از رمز دوم پویا استفاده کنند.

اما خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از منابع آگاه کسب اطلاع کرده که علاوه بر آمادگی لازم نداشتن عموم مردم و همچنین عدم اتصال چند بانک به نظام پرداخت‌های پویا، بانک مرکزی فرجه‌ای ۱۵ روزه را برای راه اندازی این سیستم‌ها البته آن هم به صورت پنهانی در نظر دارد.

چندین منبع آگاه در نظام بانکی در گفت وگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کردند: امیدواریم عموم جامعه برای راه اندازی رمز دوم پویا سرعت عمل داشته باشند و با مراجعه به روش‌های قید شده منجر به تعویق افتادن زمان اجرای این طرح نشوند.

آن ها معتقدند بانک مرکزی به صورت رسمی یکم دی و به صورت غیر رسمی ۱۵ دی را برای الزام رمز دوم پویا در نظر گرفته است و این به معنای فرجه پنهانی بانک مرکزی به سیستم بانکی برای تقویت سیستم‌های رمز دوم یکبار مصرف است. بهتر است مردم برای تسهیل در روند اجرای طرح پویاسازی رمز‌های دوم یکم دی را مد نظر قرار دهند.

دیده‌ها حاکی از آن است که چندین بانک از جمله بانک کارآفرین، رسالت و تاحدودی پست بانک و ایران زمین هنوز زیرساخت لازم را فراهم نکرده و بانک‌هایی نظیر مسکن با اختلالات بسیار زیادی برای صدور رمز دوم یکبار مصرف مواجه هستند.

اصلی‌ترین نقص در این سیستم روی زمین ماندن طرح “هریم” و بی اعتنایی بانک‌ها برای این روش است که تاکنون بیشترین شکایات را به این بخش اختصاص داده است.

منبع : https://www.khodrotak.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار