ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

هر جا می‌رویم از عدم پرداخت یارانه معیشتی صحبت می‌کنند:

0

زاهدی، هر جا می‌رویم از عدم پرداخت یارانه معیشتی صحبت می‌کنند.

نماینده مردم کرمان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد متاسفانه هر جا می‌رویم از عدم واریز یارانه معیشتی صحبت می‌کنند معلوم نیست ۶۴ میلیون نفری که ادعای واریز پول به حساب آنها را دارید کجا هستند.

به گزارش افکارنیوز،  تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۱۷ اذر ۹۸) توسط علی‌اصغر یوسف‌ نژاد عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

اخبار سیاسی– سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که چرا تعدادی از مردم علی‌رغم اعلام دولت مبنی بر واریز کمک‌های معیتشی تاکنون هیچگونه دریافتی نداشتند.

علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان مردم تهران و ارومیه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار دستور اقدام درمورد اجرای قانون کاهش کار کارمندان معلول و دارای افراد تحت تکفل معلول و تحت پوشش بهزیستی شدند و در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تصریح در پیگیری عفو و بخشودگی جرائم سودهای مرکب وام‌ها توسط بانک‌های کشور شدند و در تذکری به رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش، ارتباطات، اطلاعات، اقتصاد، امور خارجه، بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشاورزی، دادگستری، دفاع، راه و شهرسازی، صنعت، علوم، ارشاد، میراث فرهنگی، نفت، نیرو، ورزش و کشور خواستار تسریع در پرداخت حقوق و پاداش کارمندان و بازنشستگان شدند.

نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که چرا  دولت به عنوان مجری قانون اساسی هنوز سازوکاری برای اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی و بیان اعتراضات مردم اتخاذ نکرده است.

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که آیا خبر دارید یارانه حاصل از ا فزایش قیمت بنزین به بسیاری از مردم پرداخت نمی‌شود و این در حالی است که جنابعالی به ملت قول دادید تمام پول حاصل از افزایش قیمت بنزین را به مردم بازمی‌گردانید و در تذکر دیگری نیز به رئیس‌جمهور اعلام کرد که اقدامات دولت در کاهش تعهدات برجامی متناسب با عدم انجام تعهدات طرف‌های مقابل نیست چرا طبق مصوبه مجلس همکاری داوطللبانه با ۱+۵ را متوقف نمی‌کنید.

امیر جسته نماینده مردم همدان در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که با توجه به عدم نظارت و کنترل بازار و بالا رفتن قیمت‌ها ترتیبی اتخاذ کنید که تمام اقلام و اجناس با نرخ مصوب واحد در کشور اعلام و پس از آن نظارت شود تا خلاف آن عمل نشود.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که متاسفانه هر کجا که می‌رویم از عدم واریز یارانه معیشتی صحبت می‌کنند معلوم نیست که ۶۴ میلیون نفری که ادعای واریز پول به حساب آنها را دارید کجا هستند.

منبع : https://www.afkarnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار