ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آمار درستی برای پرداخت کمک هزینه معیشتی وجود ندارد:

0

سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا:

آمار درستی برای پرداخت کمک هزینه معیشتی وجود ندارد/ طرح پرداخت کمک هزینه معیشتی مشکل زیرساختی دارد .

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت برای پرداخت کمک هزینه معیشتی ابتدا باید افراد نیازمند را شناسایی می‌کرد.

زهرا سعیدی مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره این‌که اعلام شده است کمک هزینه معیشتی  همانطور که گفته شده بود پرداخت شده اما بسیار از افراد اذعان می‌کنند برای‌شان مبلغی پرداخت نشده است، گفت: طرح پرداخت کمک هزینه معیشتی اساساً مشکل زیرساختی دارد و آمار افراد واجد شرایط در آن به درستی لحاظ نشده است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتی امروز مشاهده می‌کنیم افرادی که استحقاق دریافت یارانه ۴۵ هزار تومانی دارند به دلیل این‌که شرایط و ضوابط مشخصی وجود ندارد آن را دریافت نمی‌کنند.

وی ادامه داد:‌ مراجعینی نزد ما می‌آیند و درخواست می‌کنند که برای‌شان کاری انجام دهیم نامه زدیم و درخواست دادیم که یارانه‌شان پرداخت شود اما متاسفانه به دلیل آن که هنوز مکانیزم درستی برای ثبت نام نداریم موفق به دریافت نشده‌اند.

نماینده مردم مبارکه تاکید کرد: زیرساخت و آمار درستی برای اینکه کمک هزینه معیشتی به افراد پرداخت شود وجود ندارد، امروز مشاهده می‌کنیم یکسری افراد درحال دریافت هستند که نیازی به آن ندارند و در مقابل  افرادی که مستحق دریافت هستند و نیاز دارند مانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دولت ابتدا باید آمار و اطلاعات افراد نیازمند را مشخص می‌کرد سپس دست به این کار می‌زد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این موضوع باید شفاف شود ما یک طرح هم درباره‌اش ارائه کرده‌ایم که امیدوارم نتیجه بدهد.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار