ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بررسی حساب بانکی جاماندگان یارانه معیشتی:

0

متقاضیان دریافت یارانه معیشتی چگونه باید به دولت اجازه بررسی گردش حساب خود را دهند؟

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت سه روز از آخرین گروه پرداخت یارانه حمایت معیشتی که از اصلاح قیمت بنزین نشات گرفته است، تعداد زیادی از خانوارهای استان های کشور ازعدم پرداخت این نوع یارانه به آنها معترض هستند.
تعداد زیادی از کاربران پایگاه اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران جوان در تماس تلفنی و حتی اعلام نظرات در قسمت اخبار مرتبط با یارانه معیشتی، نسبت به عدم پرداخت و نحوه پرداخت به سایر افراد معترض بودند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در شبی که آخرین مرحله مشمولان دریافت یارانه معیشتی پرداخت شد، اعلام کرد که متقاضیانی که در لیست دریافت کنندگان این یارانه نبودند، می‌توانند با مراجعه به سامانه *۶۳۶۹# و با اعلام کد ملی سرپرست خانوار در خواست دریافت یارانه معیشتی را ثبت کنند.


اما با گذشت چند روز این سیستم با اختلالات و همچنین نواقصی همراه شد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اقدامی به بررسی ۲۴ میلیون از افرادی که یارانه معیشتی دریافت نکرده اند کرده است.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها حدود ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان یارانه معیشتی پرداخت کرده است، و از طرفی تنها به ۲۰ درصد جمعیت کشور یارانه معیشتی پرداخت نشده است.

شب گذشته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرط دولت برای تخصیص یارانه حمایت معیشتی دسترسی به ریز حساب‌های بانکی آن هاست.

برای سرعت بخشیدن به پرداخت یارانه معیشتی ابتدا به طور پیشفرض و همچنین تحقیقات اولیه وضعیت مالی ۲۴ میلیون نفر از هموطنان را مناسب تلقی کرده ایم. اما از این ماه به بعد پیامکی به افرادی که یارانه معیشتی دریافت نکرده اند ارسال می‌کنیم که آن‌ها اجازه بررسی ریز حساب‌های تمام بانک‌ها به خود را به ما بدهند.

در صورتی که این افراد گزینه بررسی را تایید نکنند به منزله انصراف آن‌ها از دریافت یارانه معیشتی است، حتی اگر این پیامک به افرادی که یارانه دریافت کرده اند نیز ارسال شود و آن‌ها موافقت نکنند یارانه آن‌ها نیز از ماه بعد قطع خواهد شد.

زمان پرداخت بعدی یارانه معیشتی اعلام شد

طبق آخرین اطلاعات، افرادی که متقاضی دریافت حمایت معیشتی هستند، می‌توانند از طریق مسیر‌های اعلام شده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند و در صورت تایید حمایت معیشتی آن‌ها پرداخت خواهد شد. سازمان برنامه و بودجه کشور افرادی را که مشمول این دریافت شوند، در ماه آینده به همراه کسانی که مشمول دریافت یارانه از قبل بودند به صورت یک‌جا پرداخت‌ها را انجام خواهد داد.

ملاک انتخاب خانوار‌هایی که مشمول گرفتن یارانه معیشتی شده اند تنها داشتن یا نداشتن خودرو و ملک نبوده است چراکه حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار ارزش خودرو‌های آن‌ها کمتر از ۵۰ میلیون تومان است.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/7150700

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار