ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها در توزیع کالاهای اساسی:

0

در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها در توزیع کالاهای اساسی.

رییس اتاق تعاون ایران با تاکید بر ظرفیت بالای تعاونی‌ها در توزیع کالای اساسی مورد نیاز مردم، گفت: در بودجه امسال ۱۴ میلیارد دلار به کالاهای اساسی اختصاص داده شد.

بهمن عبداللهی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، درباره پیشنهاد استفاده از ظرفیت بخش تعاونی برای تامین ملزومات و کالاهای مورد نظر مردم در جهت کنترل قیمت‌ها در بازار، اظهار داشت: در حال حاضر نظام توزیع کالا در کشور با مشکلاتی همراه است و امسال در بودجه ۱۴ میلیارد دلار به کالاهای اساسی اختصاص داده شده که نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم و مهم ترین مشکل در این بخش موضوع توزیع کالا است.

وی افزود: از آنجایی که بخش تعاون ظرفیت خوبی دارد به طور حتم می‌تواند با توجه به دسترسی که به جامعه هدف دارد کمک خوبی به دولت در این بخش داشته باشد. رییس اتاق تعاون ایران درباره تعاونی‌های فعال در بخش مسکن، گفت: تعاونی‌های بخش مسکن در مقاطعی خدمات خوبی به جامعه ارئه دادند که برخی با شکست مواجه شد و تبعات اجتماعی نیز به همراه داشت. برای رفع این مشکلات اقداماتی انجام شده است.

عبداللهی گفت: تعاونی یعنی ارائه خدمت با کمترین قیمت، اما از آنجایی که در بخش تعاون چارچوبی برای فعالیت وجود دارد و متفاوت از بخش خصوصی و دولتی است که می توان به شفاف سازی و اطلاع رسانی به اعضا اشاره کرد و تا زمانی که در چارچوب مشخص شده فعالیت شود مشکلی وجود ندارد، اما تعاونی هایی نیز در بخش مسکن داشتیم که مشکلاتی داشته و از چارچوب عدول کرده بودند که امکان ادامه فعالیت آنها وجود نداشت.

منبع : http://www.ibena.ir/news/103612

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار