ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همسان‌سازی، افزایش مستمری و بیمه رایگان؛ مهم‌ترین خواسته‌های بازنشستگان است:

0

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

همسان‌سازی، افزایش مستمری و بیمه رایگان؛ مهم‌ترین خواسته‌های بازنشستگان است/ صندوق ها باید صیانت شوند .

بازنشستگان در تحلیل خواسته‌های خود از مطالباتی سخن می‌گویند که بایستی فوری برآورده شود؛ آنها صیانت از صندوق‌ها را خواسته بلندمدت و استراتژیک خود تعریف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه اتحاد بازنشستگان که در فضای مجازی شکل گرفته، شامل بازنشستگان کشوری، لشگری، فولاد و تامین اجتماعی‌ست. این بازنشستگان معتقدند در شرایط فعلی، مطالبات مشترک که می‌تواند به کنشگری متحد بیانجامد، کم نیست.

اعضای اتحاد بازنشستگان در مورد خواسته‌های خود با تقسیم این خواسته‌ها به خواسته‌های عاجل و فوری مثل افزایش مستمری یا بهبود خدمات درمانی و خواسته‌های بلندمدت می‌گویند: یکی از خواست‌های مهمِ بلندمدت، طرح مسأله صندوق‌های بازنشستگان و مبارزه برای صیانت از آن‌ها و احراز مدیریت شورایی و انتخابی صندوق‌های بازنشستگی از سوی اعضای صندوق‌ها و مخالفت با واگذاری صندوق‌ها و دارائی‌های آنها (از جمله مؤسسات و بنگاه‌های وابسته به این صندوق‌ها) به دولت و بخش خصوصی است. سرنوشت صندوق‌های بازنشستگی باید در دست نهادهای دموکراتیکی باشد که از سوی اعضای بازنشستگان تعیین شوند.

آنها مطالبات فوری بازنشستگان را به این ترتیب برشمردند:

اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۶ و برون‌رفت از خط فقر با دریافت حقوقی برابر با ۷ میلیون تومان با تاکید بر افزایش سالانه حقوق‌ها متناسب با نرخ تورم واقعی.

درمان رایگان و بیمه کارآمد به جای بیمه تکمیلی برای شاغلان و بازنشستگان.

شفاف سازی وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و برگرداندن سرمایه‌ها به صندوق‌ها؛ همچنین نظارت نمایندگان واقعی و منتخب بازنشستگان بر صندوق ها ضرورت دارد.

اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان

پرداخت کلیه بدهی‌های دولت به صندوق تامین اجتماعی و سایر صندوق‌های بازنشستگان

حق ایجاد و به رسمیت شناخته شدن هر گونه تشکل مستقل

منبع : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار