ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آغاز عملیات ساخت مجهزترین مرکز درمان سرطان ایران:

0
با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد صورت گرفت؛

آغاز عملیات ساخت مجهزترین مرکز درمان سرطان ایران.

با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، عملیات ساخت مجهزترین مرکز درمان سرطان کشور، در شهرک سلامت خاتم و با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد آغاز شد.

به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پروژه احداث شهرک درمانی، آموزشی و سلامت خاتم که با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد و توسط هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد در حال ساخت است، بازدید کرد. همزمان با این بازدید عملیات احداث مجهزترین مرکز درمان سرطان در کشور در کنار بیمارستان هزار تختخوابی خاتم آغاز شد.

نماینده مردم قم در مجلس: بیمارستان خاتم، سطح کیفی ساخت بیمارستان در کشور را ارتقاء خواهد داد
دکتر علی لاریجانی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش و همت دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد و همکاران وی برای ساخت این پروژه گفت: جایگاه شهر قم با توجه به وجود حوزه علمیه و مرقد مقدس حضرت معصومه(س) در این شهر، اقتضا می‌کرد که کار ساخت این بیمارستان با استانداردهای بالا انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این پروژه احساس کردم در تراز خوبی دنبال می‌شود و شائق بودم برای پیگیری موضوعات آن وقت بگذارم تا کار ساخت بیمارستان خاتم پیشرفت کند. وی تصریح کرد: همت آقای قاسمی و بانک پاسارگاد جهت ساخت این بیمارستان، برای استان قم و کشور نمونه خوبی خواهد بود که سطح بیمارستان‌سازی در کشور را ارتقا خواهد داد. دکتر لاریجانی افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد ساخت این بیمارستان از نظر اجرا به لحاظ سرعت و دقت خوب پیش می‌رود که ارزشمند است، به همین جهت از همه مهندسان و شرکت‌های فعال در این پروژه تشکر می‌کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موانع پیش‌روی ساخت بیمارستان خاتم قابل رفع است، اظهار داشت: با توجه به سرعتی که در تکمیل این بیمارستان وجود دارد، اکنون مهم‌ترین موضوع تأمین سرمایه‌انسانی است که باید از جوانان متخصص، آموزش‌دیده و با فرهنگ رفتاری جدید استفاده شود تا به‌طور کامل همه استانداردها در بیمارستان خاتم لحاظ گردد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از هم‌اکنون تیمی را برای گزینش سرمایه‌انسانی از افراد در حال تحصیل جهت فعالیت در بیمارستان خاتم ایجاد کنید، زیرا باید سرمایه‌انسانی نیز با استانداردهای بیمارستان توازن داشته باشد.

مدیرعامل بانک‌پاسارگاد: مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی، سرمایه‌انسانی آن است
دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد ضمن قدردانی از دکتر لاریجانی به‌دلیل پیگیری‌ دقیق که منجر به تسریع در عملیات ساخت بیمارستان خاتم قم شد، گفت: خوشحال هستیم که با الطاف الهی، این توفیق نصیب گروه مالی پاسارگاد شد. مراقبت‌‌ها و پیگیری‌های مستمر و منظم آقای دکتر لاریجانی نیز کار ما را هم سخت و هم سهل کرد. چراکه هم احساس مسئولیت ما را افزایش داد و هم مسیر را برای تحقق این امر هموارتر کرد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به امر تأمین سرمایه‌انسانی کارآمد برای این بیمارستان خواهد شد، ادامه داد: ما معتقد هستیم مهم‌ترین سرمایه‌‌ی ما، سرمایه‌انسانی است. در بانک‌پاسارگاد نیز همین اعتقاد وجود دارد و آنچه را که به‌ عنوان سرمایه در صورت‌های مالی ذکر ‌می‌کنیم در حقیقت دست‌مایه است.

مدیرعامل هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد: مرکز تخصصی درمان سرطان در بیمارستان خاتم، مجهزترین مرکز درمان سرطان خواهد شد
دکتر مخبر مدیرعامل هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص پروژه شهرک سلامت خاتم گفت: شهرک سلامت خاتم به مساحت ۱۰۰ هکتار، در سه قطب آموزشی، خدماتی –رفاهی و درمانی-سلامتی در حال احداث است. قطب درمانی- سلامتی شامل باغ گیاهان دارویی، اورژانس هوایی، کلینیک‌ها، بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی و … است. در باغ گیاهان دارویی که حاصل دو سال مطالعه است، ۱۰۱ نوع گیاه دارویی ارزنده قابل کشت است که در حال حاضر ۳۶ گونه از آن در فضایی مدرن کشت شده‌است که آماده فرآوری و تولید هستند. بزرگ‌ترین بخش در قطب خدماتی-رفاهی نیز ساخت یک هتل ۵ ستاره است.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم با زیربنای حدود ۱۸۰ هزار مترمربع، یک مرکز تخصصی در کشور است که در خاورمیانه مشابه آن را نداریم. فاز یک این بیمارستان با ۶۵۰ تختخواب و زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربع، به زودی افتتاح خواهد شد. این فازکه کاملاً مجهز است و کلیه‌ی بخش‌های تخصصی درمانی را شامل می‌شود، از بزرگ‌ترین بیمارستان کشور، از لحاظ زیربنا نیز بزرگ‌تر است.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین مرکز تخصصی درمان سرطان کشور که عملیات احداث آن را آغاز کردیم، بخشی از طرح توسعه ساختمان بیمارستان است که به طور تخصصی، به یکی از اصلی‌ترین مراکز ارایه خدمات سرطان در کشور تبدیل خواهد شد. در این مرکز پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی مرتبط که در سایر نقاط کشور وجود ندارند، تأمین خواهد شد که تعداد بسیاری از بیماران را از مراجعه به بیمارستان‌های خارج از کشور بی‌نیاز خواهد کرد.







هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار