ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مشتریان از رمز یکبار مصرف استفاده کنند:

0
بانک مرکزی از مشتریان بانک‌ها خواست تا پایان خرداد استفاده از رمزهای یکبار مصرف را عملیاتی کنند.

به گزارش ایبِنا، مسعود خاتونی با اشاره به ایجاد نرم افزار قابل نصب بر روی تلفن همراه برای تولید رمزهای یکبار مصرف گفت: از طریق این اپلیکیشن، هم رمز اول و هم رمز دوم به صورت یک بار مصرف با مدت اعتبار یک دقیقه قابل تولید است که از سوء استفاده‌های احتمالی از کارت‌های بانکی جلوگیری می‌کند.

عضو هیئت مدیره بانک ملی از مشتریان این بانک خواست از رمزهای یکبار مصرف استفاده کنند.

وی با اشاره به افزایش برخی جرایم مربوط به تراکنش‌های بانکی، افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد تراکنش‌های بانکی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و استفاده از رمزهای یکبار مصرف برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی ضروری است.

خاتونی افزود: شهریور سال گذشته بانک مرکزی به بانک‌های عامل ۹ ماه فرصت داد تا استفاده از رمزهای یکبار مصرف را برای رمز دوم کارت‌های بانکی عملیاتی کنند که این فرصت خرداد امسال به پایان می‌رسد.

وی گفت: در بانک ملی از مدت‌ها قبل این بسترسازی برای ایجاد رمزهای یک بار مصرف آغاز شد و علاوه بر رمز دوم امکان دریافت رمز اول یکبار مصرف نیز فراهم شده است.

عضو هیئت مدیره بانک ملی افزود: این امکان در قالب اپلیکیشنی با عنوان شصت در اختیار مشتریان قرار گرفته است و مشتریان بانک ملی می‌توانند با مراجعه به سایت این بانک و دریافت اطلاعات مربوط، این اپلیکیشن را بر روی گوشی هوشمند خود نصب و از خدمات تولید رمز یکبار مصرف استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بعد از نصب، این نرم افزار به صورت غیر بر خط و بدون نیاز به اینترنت نیز قابل استفاده است، گفت: این کار برای صیانت از حقوق مشتریان انجام شده است.

منبع : http://www.ibena.ir/news/99683

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار