ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بهترین راه برای استعلام و خرید بیمه عمر چیست؟

0

بیمه عمر یکی از انواع بیمه اشخاص محسوب می‌شود که امکان سرمایه‌گذاری را برای بیمه‌گزار فراهم می‌کند؛ همچنین می‌توانید از پوشش‌های این بیمه در مواقع ضروری استفاده کنید.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام بیمیتو، اگر از کاربران پر و پا قرص فضای مجازی باشید و در شهر زیاد تردد کنید به احتمال زیاد با بیمه عمر مواجه شدید و نظرتان نسبت به این بیمه جلب شده است.

فرق بزرگی که این بیمه با سایر بیمه‌ها دارد این است که حق بیمه آن هزینه نیست و به‌عنوان سرمایه برای بیمه‌گزار ذخیره می‌شود. این سرمایه به همراه سود در پایان دوره قرارداد به بیمه‌گزار تحویل داده می‌شود. به‌علاوه از پوشش‌هایی مثل هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، امراض خاص و… نیز بیمه‌گزار می‌تواند در طول قرارداد در صورت مواجه شدن استفاده کند.

بیمه عمر شرایط متنوعی دارد و استعلام گرفتن از آن بعضی وقت‌ها ممکن است پیچیده به نظر برسد. به همین خاطر مهم است به چه روشی استعلام می‌گیرید و این روش در شناخت شما در این بیمه مؤثر است. روش‌های محاسبه بیمه عمر به شرح زیر است:

روش‌هایی برای استعلام بیمه عمر

برای استعلام بیمه عمر روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از مرسوم‌ترین این روش‌ها مراجعه به نمایندگی‌های مختلف بیمه و محاسبه بیمه عمر و دریافت مشاوره توسط آن‌ها است. با استفاده از این روش می‌توانید نسبت به آن بیمه اطلاعات لازم را کسب کنید و از مزایا و معایب آن باخبر شوید. ولی این روش استعلام، مقایسه بین بیمه‌های عمر مختلف را سخت می‌کند و شما باید جدول بیمه عمر تمام شرکت‌های مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه کنید تا ببینید بهترین بیمه عمر کدام است تا نسبت به خرید آن اقدام کنید.

یکی دیگر از روش‌های استعلام، محاسبه آنلاین بیمه عمر از بیمیتو است. با این روش شما دیگر نیازی ندارید به‌صورت حضوری به نمایندگی بیمه مراجعه کنید. در هر ساعت از شبانه‌روز و در هرجایی کافی است به اینترنت دسترسی پیدا کنید و استعلام بیمه عمر خود را دریافت کنید. با این روش ابتدا باید اطلاعات لازم درباره خود و بیمه مدنظر خود را وارد کنید، سپس فهرستی از بیمه‌های مختلف را مشاهده کنید. این روش امکان مقایسه در لحظه را فراهم می‌کند و دیدی جامع درباره بیمه‌های عمر مختلف به شما می‌دهد که هر کدام چه مزایا و معایبی دارد و کدام یک برایتان مناسب‌تر است.

خرید آنلاین بیمه عمر، بهترین روش برای خرید

بعد از استعلام بیمه عمر و انتخاب گزینه مناسب، روش‌های مختلفی نیز برای خرید این بیمه وجود دارد. یکی از روش‌های مناسب می‌تواند خرید آنلاین این بیمه از بیمیتو باشد. بعد از مقایسه و دریافت استعلام بیمه عمر، می‌توانید از طریق بیمیتو خرید بیمه عمر موردنظر خود را انجام دهید. ۵ دقیقه زمان کافی است برای استعلام بیمه عمر، انتخاب گزینه مناسب و خرید آن از بیمیتو.

بیمیتو علاوه بر بیمه عمر، امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی و… را نیز فراهم کرده است. بد نیست همین‌الان به وب‌سایت بیمیتو بروید و ببینید با چه شرایطی می‌توانید بیمه عمر داشته باشید و با پرداخت چه حق بیمه‌ای از چه مزایایی می‌توانید استفاده کنید.

منبع : https://www.isna.ir/news/98020402410

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار