ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

انتقاد از تبعیض میان بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری :

0

در نامه‌ای مطرح شد؛

انتقاد از تبعیض میان بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری .

اعضای هیأت‌مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مشهد با ارسال نامه‌ای خطاب به مسئولان از وجود تبعیض میان کارگران بازنشسته تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای هیأت‌ مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مشهد با ارسال نامه‌ای خطاب به مسئولان از وجود تبعیض میان کارگران بازنشسته تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری انتقاد کردند.

متن نامه هیأت‌ مدیره کانون کارکنان بازنشسته تأمین‌ اجتماعی مشهد خطاب به مسئولان به شرح زیر است:

معمولا هر روز وقتی از قاب شیشه‌ای رسانه‌ ملی شبکه خبر را نگاه می‌کنیم خبرهای متنوعی را می‌بینم اما اخبار مهمی که نظر قشر نجیب و شریف بازنشستگان را به خود جلب می‌کند، تسهیلات وام نوبت اول، دوم، سوم و … بازنشستگان کشوری، تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و یا افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، واریز مبلغ ۴۰۰ هزار تومانی علی‌الحساب بابت افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و … که معمولا به صورت زیرنویس و در طول ۲۴ ساعت به دفعات از جلوی دیدگان می‌گذرد.

در این حال بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی که گویی از طرف مسئولین ناتنی و اندر محسوب می‌شوند با مراجعات فراوان به کانون‌های بازنشستگی پیگیر این اخبار می‌شوند و هنگامی که به آن توضیح داده می‌شود که این اخبار مربوط به بازنشستگان بخش دولتی است و ارتباطی به بازنشستگان تامین اجتماعی ندارد یا قبول نمی‌کنند و یا اینکه نمایندگان خود در کانون‌های بازنشستگی را به باد انتقاد گرفته و گفتن ناسزا و تهمت نارضایتی کامل خود را ابراز می‌نمایند.

امروز حال دل بازنشستگان تامین اجتماعی، حال خوشی نیست و از این همه اختلاف و تبعیض خسته شده‌اند و به صورت مستمر و دائم مرتب اعتراض شدید خود را به کانون‌های مربوطه اعلام می‌نمایند چراکه تامین حداقل‌های مشکلات این قشر شریف مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

درحالیکه در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و در شرایطی که ۱۶۰ هزار میلیارد تومان از منابع سازمان تامین اجتماعی نزد دولت محترم است و اصولا بازنشستگان کارگری به عنوان پرچمداران اقتصاد مقاومتی امروز باید مورد توجه و عنایت ویژه از طرف مسئولین حکومتی و حاکمیتی واقع شوند اما با کمال تاسف از تسهیلات وام به هیچ عنوان خبری نیست و اگر شرایطی مهیا شود به صورت بسیار محدود و قطره‌ای که حتی جوابگوی بیماران خاص و صعب‌العلاج هم نمی‌شود. اجازه تاسیس صندوق قرض‌الحسنه و تعاونی اعتبار هم جهت حل مشکلات مالی به کانون‌ها داده نمی‌شود تا از این طریق گوشه‌ای از مشکلات این قشر عزیز مرتفع گردد.

وضعیت افزایش حقوق آنان نیز هنوز مشخص نشده و علیرغم تحمل تورم فراوان باز معلوم نیست مابه‌التفاوت حقوق ماه‌های ابتدائی سال چه وقت و به چه نحو پرداخت شود.

علی‌ایحال حدود ۳.۵ میلیون نفر بازنشسته کارگری تامین اجتماعی از این همه تبعیض و دوگانگی در مقابل حدود ۱.۵ میلیون نفر بازنشسته دولتی خسته شده و مراتب اعتراض شدید خود را اعلام می‌نمایند و امیدوارند مسئولین محترم پیگیری لازم مبذول فرمایند.

از مسئولین محترم تقاضا دارد نهج‌البلاغه مولی متقیان حضرت علی(ع) را مورد توجه قرار داده و عدالت اجتماعی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به درستی و به معنای واقعی اجرا نموده و به وعده‌هایی که در طول سالیان انقلاب فرمودند، جامه عمل بپوشانند.

کانون بازنشستگان شهرستان مشهد برای تمام دلسوزان و خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مشکلات اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه را پیگیری می‌نمایند آرزوی صحت و سلامت داشته و عاجزانه تقاضای پیگیری دارد.

منبع : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار